اجتماعی

کشف محموله سنگین موادمخدر در«تاسوکی»/ ناکامی قاچاقچیان در انتقال۳ تن تریاک

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۷:۱۲ کشف محموله سنگین موادمخدر در«تاسوکی»/ ناکامی قاچاقچیان در انتقال۳ تن تریاک

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کشف محموله سنگین 3 تنی موادمخدر خبر داد.

کشف محموله سنگین موادمخدر در«تاسوکی»/ ناکامی قاچاقچیان در انتقال۳ تن تریاک

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار "احمدعلی گودرزی" با اشاره به موفقیت مرزبانان جنوب شرق کشور در کشف محموله 3 تنی مواد مخدر، گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "تاسوکی" شهرستان زابل مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی زابل در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: مرزداران در پاکسازی منطقه موفق شدند، مقدار 3 تن و 5 کیلوگرم تریاک را به همراه 10 قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف کنند.

سردار گودرزی در خاتمه از همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و حمایت‌های همیشگی مرزنشینان عزیز تقدیر و خاطر نشان کرد: شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن