اجتماعی

کشف ۵۰ هزارلیتر گازوئیل قاچاق

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۷:۰۵ کشف ۵۰ هزارلیتر گازوئیل قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۵۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

کشف ۵۰ هزارلیتر گازوئیل قاچاق

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ازکشف 50 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جنوب پایتخت‌‌ خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی در کارگاه متروکه ای در شهرک صنعتی عشق آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بررسی های اولیه حاکی از این بود که مالک کارگاه مقدار فراوانی فرآورده‌های نفتی را در مخازن بزرگی جمع آوری کرده و به صورت قاچاق خارج از شبکه توزیع می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اعلام این مطلب که روز گذشته تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی های قضائی به نشانی اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از محل 50 هزار لیتر مواد سوختی از نوع نفت وگاز(گازوئیل) در مخازن کشف شد.

وی گفت: با هماهنگی قضایی نماینده شرکت نفت شهر ری در محل حاضر و فرآورده نفتی برای آزمایش به شرکت نفت ارسال و با دستور قضائی اموال کشف شده در محل تحویل امین شد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/  

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن