اجتماعی

کلاهبرداری ۳۰‌‌ میلیاردی با ترفند خرید خودرو به قیمت دولتی

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ – ۱۵:۲۴ کلاهبرداری ۳۰‌‌ میلیاردی با ترفند خرید خودرو به قیمت دولتی

پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری جاعلان عناوین دولتی خبر داد که در پوشش خرید خودرو به قیمت دولتی از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند.

کلاهبرداری ۳۰‌‌ میلیاردی با ترفند خرید خودرو به قیمت دولتی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،‌ با تلاش ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران 2 جاعل عنوان که با افتتاح شرکت خرید و فروش خودرو 30 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
برپایه این گزارش ‌‌هفته گذشته خبری مبنی بر فعالیت غیر قانونی شرکتی دریافت شد که بررسی اولیه نشان از این داشت، دو فرد که مدعی سمت در دستگاه های دولتی هستند با افتتاح شرکت خرید و فروش خودرو با استفاده از سربرگ های جعلی مبالغی را از شهروندان به بهانه خرید خودرو به قیمت دولتی دریافت کرده اند.

بر این اساس ‌‌ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بررسی تکمیلی موضوع را در دستور کار قرار داده و به محل شرکت در حوالی خیابان جلال آل احمد اعزام‌‌ شدند؛ در بررسی های پلیسی و پایش های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد.

در ادامه هویت 2 نفر از اعضای اصلی این شرکت شناسایی شد و با هماهنگی های قضائی دوازدهم مهرماه اکیپی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلامی اعزام و موفق شدند هر دو متهم اصلی پرونده را دستگیر و تعداد زیادی تجهیزات و سربرگ های دولتی جعلی کشف کنند.

در این رابطه تاکنون3 نفر‌ از مالباختگان شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده ر ا 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

گفتنی است، هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی‌‌ و شرکت جعلی با دستور قضائی پلمب شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن