سیاسی

کلیات لایحه معافیت 20 درصدی مالیات مناطق آزاد در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد

يکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۸:۴۲ کلیات لایحه معافیت 20 درصدی مالیات مناطق آزاد در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری و صنعتی و معافیت 20 درصدی مالیات مناطق آزاد خبر داد.

کلیات لایحه معافیت 20 درصدی مالیات مناطق آزاد در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد

حجت‌السالام سیدکاظم موسوی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در باره نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش از تصویب کلیات معافیت 20 درصدی مالیات از مناطق آزاد خبر داد و اظهار داشت: اگر این معافیت برای مناطق آزاد صورت بگیرد تجارت مردم راحت‌تر می‌شود و ما باید بتوانیم بازار تجارت وسرمایه را درست کنیم و اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی تحقق یابد.

وی همچنین از حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری خبر داد و اظهار داشت: در نشست با آقای بانک در خصوص مصوبه مجلس برای ایجاد مناطق آزاد در 8 استان بحث و گفت‌وگو شد و مجلس و دولت موافق این مسئله هستند و ما امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز نسبت به این موضوع نگاه مساعدی داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی ملایحه اصلاح امور کمرگی را نیز نیز از دیگر دستور کار نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان و تاکید کرد: با توجه به اینکه باید برای گمرکات برنامه دقیقی داشته باشید بر آن شد که جلسه اورژانسی با فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی در موارد مختلف صورت دهیم.

موسوی گفت: قرار بر این شده است که جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئولان اقتصادی کشور سه‌شنبه هفته جاری و یکشنبه هفته آینده درباره سکه، ارز و مسکن برگزار شود و نتیجه آن حتما به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن