اجتماعی

کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی مردم برای تأمین اقلام حفاظتی به هلال احمر

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۲:۳۵ کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی مردم برای تأمین اقلام حفاظتی به هلال احمر

سخنگوی هلال احمر از فعالیت 11 هزار نیروی داوطلب و جوان هلال احمر در 2200 هیأت مذهبی در دهه اول محرم خبر داد و گفت: مردم یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای تهیه ماسک و اقلام بهداشتی به هلال احمر کمک کردند.

کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی مردم برای تأمین اقلام حفاظتی به هلال احمر

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمد نصیری سخنگوی جمعیت هلال احمر در شبکه خبر با اشاره به اجرای نذر سلامت در ماه محرم اظهار داشت: در ماه محرم حمایت از هیأت های مذهبی برای تأمین اقلام بهداشتی و حفاظتی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پوشش امدادی و غربالگری عزاداران در مراسم عزاداری ماه محرم، ادامه داد: آموزش در حین مراسم عزاداری توسط داوطلبان و امداد گران هلال احمر انجام شد.

سخنگوی هلال احمر از فعالیت و مشارکت 11 هزار نیروی داوطلب و جوانان هلال احمر در 2200 هیأت مذهبی در دهه اول ماه محرم در کشور خبر داد و گفت: این نیروها در توزیع ماسک و اقلام بهداشتی مشارکت داشتند.

نصیری خاطرنشان کرد: مردم در بازه زمانی 20 روزه، یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای تهیه ماسک و فوم بهداشتی به هلال احمر کمک کردند. همچنین با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم‌های بزرگ مذهبی در نقاط مختلف کشور و پیاده روی احتمالی اربعین هلال احمر آمادگی کامل برای ارائه خدمات امدادی و پوشش هیأت‌های مذهبی، تکایا، امامزادگان و قبور شهدارا دارد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن