اجتماعی

کمک 10 میلیارد تومانی مردم استان تهران به نیازمندان در عید «قربان»

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۳:۳۳ کمک 10 میلیارد تومانی مردم استان تهران به نیازمندان در عید «قربان»

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت:در عید قربان 10 میلیارد و 162 میلیون تومان در قالب طرح نذر قربانی دریافت و بین نیازمندان و مددجویان استان تهران توزیع شد.

کمک 10 میلیارد تومانی مردم  استان تهران به نیازمندان در عید «قربان»

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران به تشریح خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان در اعیاد قربان و غدیر پرداخت و گفت: در عید قربان 10 میلیارد و 162 میلیون تومان در قالب طرح نذر قربانی دریافت و بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: این مبلغ به صورت نقد و کالا و توسط دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در استان تهران دریافت شد که خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان از آنها بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران همچنین به آغاز پویش «ایران همدل» اشاره کرد و افزود: مرحله دوم این پویش همزمان با عید غدیر آغاز و تاکنون 208 هزار پرس غذای گرم بین خانوارهای نیازمند توزیع شد که این پویش با هدف اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر ادامه دارد.

پرپنچی با بیان در عید غدیر علاوه بر اطعام نیازمندان سبد کالا نیز بین خانوارهای نیازمند توزیع شد، تصریح کرد: 5 هزار و 596 سبد کالا، شامل مواد غذایی و اقلام ضروری به خانوارهای نیازمند اهدا شد.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع سبد کالا در عید غدیر، 2500 بسته گوشت گرم، 800 شیشه عسل و 400 قطعه مرغ بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به دیدارهای که با حضور رئیس، معاونان و مدیران کمیته امداد و مدیران و رؤسای اداره کل کمیته امداد استان تهران به مناسبت عید غدیر با خانواده‌های سادات انجام شد، اشاره و بیان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی 61 گروه از مسؤولان کمیته امداد کشور و استان تهران با خانواده‌های سادات تحت حمایت دیدار کردند.

پرپنچی خاطرنشان کرد: در این برنامه 307 خانواده سادات تحت حمایت مورد دلجویی و تفقد قرار گرفتند که به هر خانواده یک سبد کالا، یک بسته بهداشتی و همچنین کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن