ورزشی

کمیته انضباطی پرسپولیس به زودی کار را از سر می‌گیرد/ معرفی عضو جدید به جای جاسمیان

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 11:49 منتشر شده در مورخ: 1400/03/26 شناسه خبر: 1743598 با اعلام صدری؛ کمیته انضباطی پرسپولیس به زودی کار را از سر می‌گیرد/ معرفی عضو جدید به جای جاسمیان کمیته انضباطی پرسپولیس به زودی کار را از سر می‌گیرد/ معرفی عضو جدید به جای جاسمیان با اعلام رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کمیته انضباطی پرسپولیس به زودی کار را از سر می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سیدمجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با ابراز تاسف مجدد بابت درگذشت زنده‌یاد حمید جاسمیان، پیشکسوت و عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس، خبر از معرفی عضو جدید این کمیته در روزهای آینده و آغاز به فعالیت دوباره آن داد.

وی در این ارتباط گفت: در پرسپولیس یا هر جایی که حضور پیدا می‌کنیم در قبال امانتی که به ما سپرده می‌شود، مسوول هستیم. در یک باشگاه ورزشی حضور و فعالیت کمیته انضباطی هم لازمه حفظ نظم و انسجام به عنوان رکن اقتدار مجموعه و حفظ منافع آن است که البته فلسفه ما در کمیته انضباطی، قانونمندی در کنار تعامل است.

صدری ادامه داد: این کمیته راه‌اندازی شده بود ولی متاسفانه در عین ناباوری، آقای جاسمیان که از نامداران تاریخ باشگاه بود، را از دست دادیم. این داغ هنوز برای ما تازه است و هرگاه به یاد ایشان می‌افتیم با آن مرام و مهربانی که داشتند، متاثر می‌شویم.

رییس هیات مدیره که ریاست کمیته انضباطی باشگاه را نیز برعهده دارد، تاکید کرد در روزهای آینده با معرفی عضو جدید، این کمیته، فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

در حال حاضر، سیدمجید صدری و مرتضی دریس ملائکه دو عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هستند.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1743598 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن