سیاسی

کمیته دولت و مجلس برای کنترل بازار تشکیل می‌شود

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ – ۰۷:۰۴ کمیته دولت و مجلس برای کنترل بازار تشکیل می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: کارگروهی متشکل از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، رئیس کمیسیون صنایع، کمیسیون کشاورزی و دو وزیر جهاد کشاورزی و صمت و رئیس بانک مرکزی، گمرک و بنادر در همین جلسه تشکیل شود.

کمیته دولت و مجلس برای کنترل بازار تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدجواد ساداتی‌نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست فوق‌العاده این کمیسیون برای بررسی قیمت مرغ اظهار داشت: امروز جلسه بسیار خوبی با حضور وزرای جهاد کشاورزی و صمت برگزار شد.

وی افزود: تقریباً همه کسانی که در زنجیره مربوطه دخیل بودند در جلسه امروز حضور داشتند و جوانب موضوع مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت. همچنین سخنان نمایندگان نیز شنیده شد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: برای اینکه بازار بتواند آرامش پیدا کند و ثبات مستمری داشته باشد آنچه وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صمت، گمرک و بانک مرکزی انجام می‌داد امروز به صورت مشخص تنظیم شد و در جمع‌بندی هم آمد.

ساداتی‌نژاد گفت: ‌در جمع‌بندی مباحث نهایتاً برای اینکه بتوانیم به طور کامل موارد مورد بحث را به حالت اجرا درآوریم کارگروهی متشکل از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، رئیس کمیسیون صنایع، کمیسیون کشاورزی و دو وزیر جهاد کشاورزی و صمت و رئیس بانک مرکزی، گمرک و بنادر در همین جلسه تشکیل شود تا از این طریق بتوانیم جمع‌بندی کرده و اقدام عملیاتی برای کنترل مستمر بازار را برای مشکلی پیش آمد که تکرار نشود و به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: مردم مطمئن باشند که این تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌ها حتماً می‌تواند تنظیم خوبی در حوزه بازار داشته باشد و امیدوارم سران سه قوه هم در بازگشت اختیارات وزارت جهاد اهتمام و تصویبی را انجام دهند تا به طور کامل این آشفتگی بتواند جمع شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن