سیاسی

کمیسیون آموزش مجلس هزینه‌‌کرد بودجه دانشگاه‌ها در سال 1400 را بررسی می‌‌کند

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ – ۰۷:۴۴ کمیسیون آموزش مجلس هزینه‌‌کرد بودجه دانشگاه‌ها در سال 1400 را بررسی می‌‌کند

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تمرکز این کمیسیون در سال 1400 بر چگونگی هزینه‌کرد بودجه دانشگاه‌ها خبر داد.

کمیسیون آموزش مجلس هزینه‌‌کرد بودجه دانشگاه‌ها در سال 1400 را بررسی می‌‌کند

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: پیشنهادات بودجه‌ای بخش آموزشی دانشگاه‌ها در لایحه بودجه 1400 خوب بوده است و بعد از بحث و بررسی نمایندگان عضو کمیسیون آموزش مجلس به این نتیجه رسیدیم که ارقام بودجه‌ای دانشگاه‌ها مطلوب است و نیازی به پیشنهاد جدید ندارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: این کمیسیون پس از رفع دغدغه‌های مالی و بودجه‌ای آموزش دانشگاه‌ها بنا دارد تا تمرکز ویژه‌ای بر هزینه‌کرد و نظارت بر آن اعمال کند. چرا که اولین بودجه‌ای است که در مجلس یازدهم به تصویب نمایندگان خواهد رسید.

فلاحی گفت: کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس مأموریت پیدا کرده تا تمرکز ویژه‌ای برای اعمال نظارت بر دانشگاه‌ها و هزینه‌کرد اعتبارات آنها در سال 1400 داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن