اقتصادی

کمیسیون انرژی مجلس پیگیری لازم برای پیوند صنعت و دانشگاه را انجام می‌دهد

دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۵۳ کمیسیون انرژی مجلس پیگیری لازم برای پیوند صنعت و دانشگاه را انجام می‌دهد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تمایل لازم برای همکاری با وزارت نفت در حوزه پیوند بین صنعت و دانشگاه را دارد و اتفاقاً خود کمیسیون انرژی نیز پیگیری‌هایی را در این راستا انجام داده است.

کمیسیون انرژی مجلس پیگیری لازم برای پیوند صنعت و دانشگاه را انجام می‌دهد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، احمد مرادی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در مراسم امضای 13 قرارداد ازدیاد برداشت از میادین نفتی با دانشگاه‌های کشور، بر لزوم تداوم این اقدامات تأکید کرد و گفت: قراردادهای پژوهشی بین صنعت با دانشگاه‌ها لازمه پیشرفت و توسعه کشور است. در حال ظرفیت علمی کشور بسیار بالاست و ما باید با کمک پیوند بین صنعت و دانشگاه این ظرفیت را شکوفا کنیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: خوشبختانه نگاه کارشناسانه وزارت نفت در این حوزه باعث شده است که اتفاقات خوبی برای کشور رقم بخورد. برای مثال؛ با کمک وزیر نفت، ما در هرمزگان توانستیم بزرگترین آزمایشگاه نفتی را تأسیس کنیم که این موضوع از لحاظ علمی و پژوهشی برای این استان حائز اهمیت است.

وی گفت: امروز هم قرار است در ادامه انعقاد قراردادها با دانشگاه‌ها 13 قرارداد جدید جهت همکاری با دانشگاه‌ها برای ازدیاد برداشت و ضریب بازیافت میادین نفتی منعقد شود که امیدواریم با حمایت‌ها و نظارت‌هایی که انجام می‌شود به سرانجام برسد.

مرادی ادامه داد: بنده از همین تریبون اعلام می‌کنم که کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تمایل لازم برای همکاری با وزارت نفت در حوزه پیوند بین صنعت و دانشگاه را دارد و اتفاقاً خود کمیسیون انرژی نیز پیگیری‌هایی را در این راستا انجام داده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن