سیاسی

کمیسیون شوراها با طرح مدیریت شهری به دنبال پایان دادن به رفتار سلیقه‌ای شهرداری‌هاست

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ – ۲۰:۱۲ کمیسیون شوراها با طرح مدیریت شهری به دنبال پایان دادن به رفتار سلیقه‌ای شهرداری‌هاست

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: نمایندگان می‌کوشند با طرح جامع مدیریت شهری و روستایی مانع اقدامات سلیقه‌ای شوراهای شهر و شهرداری‌ها شوند هر چند که تقویت مدیریت شهری هم از دیگر اهداف این لایحه است.

کمیسیون شوراها با طرح مدیریت شهری به دنبال پایان دادن به رفتار سلیقه‌ای شهرداری‌هاست

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره طرح جامع مدیریت شهری و روستایی اظهار داشت: این طرح 150 تا 160 ماده دارد و در صورتی که در صحن کمیسیون شوراها مطرح شود برای بررسی آن زمان زیادی لازم است.

وی افزود: هم‌اکنون مقرر شد مرکز پژوهش‌های مجلس در این باره بررسی‌های لازم را انجام دهد و اگر هم دولتی در این باره نظری درد به آن اضافه کنیم هرچند که یک کارگروه هم در کمیسیون شوراها در حال بررسی این موضوع است و در صورت نهایی شدن این موضوع بررسی آن در صحن کمیسیون آغاز خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: با بررسی این طرح‌ به دنبال آن هستیم ساخت‌وساز و برخی موارد مانند ماده 100 و 99 شهرداری‌ها را تعیین تکلیف کرده و مانع از نظرات سلیقه‌ای شوراهای شهر و شهرداری‌ها در این موضوعات شویم.

آصفری گفت: تقویت مدیریت شهری یکی دیگر از اهداف طرح جامع مدیریت شهری و روستایی است ضمن اینکه به دنبال رفع بروکراسی‌‌های خشک موجود در ادارات و شهرداری‌ها هستیم.

وی در پایان تأکید کرد: این طرح به هیچ وجه به میزان درآمد شهرداری‌ها خللی وارد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن