فرهنگ و هنر

کوچ ۲ مدیر وزارت ارشاد به اروپا

کوچ ۲ مدیر وزارت ارشاد به اروپا و جابه‌جایی‌های قریب‌الوقوع

در آینده نزدیک، تغییراتی در ترکیب مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاق می‌افتد. این تغییرات تا پایان آبان ماه انجام می‌شود و انتظامی و احمدی راهی اروپا می‌شوند.

به گزارش مشرق، در آینده نزدیک شاهد تغییراتی در ترکیب مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم بود. از این رو تغییرات تا پایانی آبان ماه اعمال می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است محمدمهدی احمدی که از شهریور ۹۶ با حکم سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی منصوب شده بود با گرفتن حکم رایزنی جمهوری اسلامی به اسپانیا خواهد رفت و گزینه دیگری که جایگزین «مهرداد آگاهی» در رایزنی فرهنگی کشورمان در اتریش خواهد شد، «حسین انتظامی» رئیس سازمان سینمایی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۱۵ اردیبهشت ماه سال گذشته در حکمی، حسین انتظامی را که پیش از این سرپرستی سازمان سینمایی، سمعی و بصری را عهده‌دار بود به عنوان معاون وزیر و رییس این سازمان منصوب کرده بود و حالا او به وین می‌رود.

با اعزام احمدی به اسپانیا و فعالیت او در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مادرید، «مهدی محمدی» جای او را در مدیرکلی حوزه وزارتی خواهد گرفت.

منبع: فارس

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن