سیاسی

گام‌های رهبر انقلاب برای شکست سناریوی «دولت بی سر»

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ – ۱۳:۳۴ گام‌های رهبر انقلاب برای شکست سناریوی «دولت بی سر»

طراحی کنونی دشمن _دولت بی سر_ صرفا با هدف مشروعیت زدایی از نظام ناظر به همین امروز و فرداست که در این بین دستگاه‌های تبلیغاتی غرب با هجمه سنگین شبهات فراوانی را مطرح می‌کنند تا حقیقت در غبار فتنه مدفون شود!

گام‌های رهبر انقلاب برای شکست سناریوی «دولت بی سر»

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ابوالفضل چمندی دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی یادداشتی نوشت: در یکسال گذشته سناریوی فشار حداکثری بر کشورهای مقاومت (سوریه، لبنان، فلسطین، عراق، ایران، یمن و …) در ابعاد اقتصادی، سیاسی و امنیتی بصورت تقریبا همزمان به اجرا درآمده است که در سرمقاله کیهان به قلم ارزشمند حاج حسین شریعتمداری به آن اشاره شد.
دشمن با طراحی دقیق و گام به گام برای رسیدن به نقطه نهایی، سیاه چاله های بی‌بازگشت برای ایران اسلامی طراحی کرده بود تا پروژه "دولت بی سر" را محقق نماید ودر این مسیر بر روی اشتباهات سهوی برخی خواص و نخبگان همه جریانهای سیاسی کشور حساب ویژه باز کرده است.

*اپیزوداول:

در ماجرای گرانی یک شبه بنزین وجوه مختلف این طراحی بر همگان روشن شد؛ از یک طرف خناسان آموزش دیده (وابسته به منافقین و گروه‌های تروریستی) با برنامه ریزی دقیق، مناطق حساس و حیاتی کشور را هدف قرار گرفتند به‌گونه‌ای که قرار بود با انفجار مخازن سوخت سیرجان، مدل بندر بیروت در ایران اجرایی شود؛ از سوی دیگر نمایندگان‌ محترم‌ مجلس در فراکسیون امید و فراکسیون اصولگرایان بر اساس یک دغدغه ارزشمند جهت احقاق مطالبات بحق مردم، در نظر داشتند طرحی دو و سه فوریتی را تایید کنند که مصوبه اجرا شده دولت را بازگرداند و حتی طرح استیضاح رئیس جمهور نیز کلید خورد.
در حالی که کشور دچار یک جنگ امنیتی از پیش طراحی شده بود، مصوبه مجلس و اصراراحتمالی دولت بر تصمیم خود، بر اوضاع پیچیده کشور می‌افزود و اقتدار و تمرکز اداره کشور از دولت صلب می‌شد!
رهبر انقلاب با عِلم به نقشه و طراحی دشمن، در شرایطی از تصمیم " بنزینی" دولت در اجرای این طرح دفاع کردند که حتی آقای روحانی با اعلام بی‌اطلاعی از آن حاضر نشد هزینه تصمیم خود را بر عهده بگیرد.
مدلی که در ایران در حال پیاده سازی بوده و هست، ایجاد "دوگانه های منفی" می‌باشد به‌گونه‌ای که انتخاب هر مسیر برای نظام هزینه های سنگین داشته باشد.

*اپیزوددوم:

گرانی های روزانه کالاهای اساسی، اخلال و رهاشدگی در نظام اقتصادی کشور (تولید، توزیع، بازرگانی)، کاهش فاحش ارزش پول ملی در قبال دلار، تلاطم و بی ثباتی شدید در بازارهای کشور که به عقیده اکثر کارشناسان ۶۰ تا ۷۰ درصد آن نشئت گرفته از لَختی و بی تدبیری دولت است، انتظارات مردمی از مجلس یازدهم را بسمت فعال کردن اهرمهای نظارتی _استیضاح و سوال_ در قبال دولت به نفع ملت می نماید.

رهبر انقلاب مجددا مخالفت خود را با استیضاح آقای رئیس جمهور اعلام‌میکنند! دلیل این مخالفت را بایستی در این جستار جست که:

هدف از تغییر در سطوح بالا، مرتفع ساختن مشکلات مردم است اما استیضاح، علاوه بر بی ثباتی کشور، تمام توان مسئولین را معطوف به حل یک چالش سیاسی و صدالبته امنیتی _انتخابات جدید و دوره گذار حداقل ۶ ماهه_ می نماید در حالی که از دست دادن یک روز هم برای رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم غیرقابل جبران و تحمل است.
با توجه به این‌مهم، از ابتدای شروع سال جاری رهبرمعظم انقلاب با فراست تمام آینده را می‌بینند و برای کاهش آلام اقشار ضعیف و تضعیف اثر تحریمها و تاثیرات بیماری کرونا بر معیشت مردم، دستور به برگزاری رزمایش همدلی و کمکهای مومنانه می‌کنند تا از این طریق یک بسیج عمومی برای کمک به طبقات پایین جامعه ایجاد کنند و پیرو این دستورات، گروههای جهادی، دستگاههای زیرمجموعه رهبری از جمله کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام راحل، بنیاد مستضعفان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام توان و تمرکز خود را صرف باز کردن گره های مردم‌ می‌کنند تا کاستی و کم کاری برخی از بخشهای دولت را جبران نمایند.

به تعبیری دیگر، رهبر فرزانه انقلاب با ممانعت از وروود کشور به تلاطم های غیر قابل پیش بینی و کنترل، بار مسئولیت سایر قوا را نیز به دوش میکشند تا این کشتی به ساحل آرامش برسد.

*اپیزودسوم:
با تدقیق در سال آخر دولتهای ششم، هشتم، دهم و اکنون دوازدهم می بینیم که ماههای پایانی همه دولتها با چالش های اقتصادی و سیاسی همراه بوده و اگر بنای برکناری رئیس جمهور منتخب مردم را می‌گذاشتیم تا کنون همه آنها از قدرت خلع شده بودند و همین موضوع یک چالش غیرقابل پذیرش برای مردم و نخبگانی می‌شد که این روزها موافق استیضاح هستند!
از طرف دیگر طراحی کنونی دشمن _دولت بی سر_ صرفا با هدف مشروعیت زدایی از نظام در یکی دو دهه آینده نیست بلکه ناظر به همین امروز و فرداست که در این بین دستگاههای تبلیغاتی غرب با هجمه سنگین شبهات فراوانی را مطرح می‌کنند تا حقیقت در غبار فتنه مدفون شود!
فتنه ای که هر کس در مقابل آن قرار بگیرد حتی و بعضا از سوی سپاه خودی نیز مورد حمله قرار می گیرد و در این میان نقش تاریخی خواص دلبسته به آرمانهای اسلام و انقلاب بسیار برجسته خواهد بود چرا که تاریخ در مورد آن به قضاوت خواهد نشست!
انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن