سیاسی

گزارشی از پرداخت سهم وزارت نفت برای توسعه و تحقیقات داده نشد

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۴۳ گزارشی از پرداخت سهم وزارت نفت برای توسعه و تحقیقات داده نشد

نماینده خلخال در مجلس با انتقاد از وزیر نفت درباره عدم راه‌اندازی بورس انرژی گفت: زنگنه تاکنون گزارشی از اختصاص یک درصد از 14 درصد وزارت نفت برای توسعه و تحقیقات به کمیسیون آموزش مجلس ارائه نداده است.

گزارشی از پرداخت سهم وزارت نفت برای توسعه و تحقیقات داده نشد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید غنی نظری نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 25 شهریور) مجلس شورای اسلامی، پس از گزارش بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت درباره طرح‌های توسعه‌ای این وزارتخانه اظهار داشت: 99 درصد شهرها و 87 درصد روستاها از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و از آنجا که گاز مورد استفاده برای این مناطق از یک منبع یعنی عسلویه به دست می‌آید وزارت نفت اقدام مناسبی برای راه‌اندازی پدافند غیرعامل در این منطقه انجام نداده است تا کشور دچار مشکل نشود.

وی با انتقاد از وزارت نفت در عدم فعال شدن بورس انرژی افزود: با فعال کردن این ظرفیت می‌توان نفت را به بخش خصوصی فروخت. برنامه وزارت نفت برای تحقق این مهم چیست؟

نماینده مردم خلخال در مجلس تصریح کرد: گازرسانی به مناطق سردسیر به ویژه روستاهای محروم بدون توجه به هزینه آن به عنوان خدمت در راستای عدالت اجتماعی در اولویت قرار گیرد.

نظری خاطرنشان کرد: کشاورزان در تامین نفت و گازوئیل با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و میان وزارتخانه‌های نفت، جهاد کشاورزی و کافی نت‌ها سرگردانند.

وی گفت: چرا زنگنه گزارشی از اختصاص یک درصد از 14 درصد وزارت نفت برای توسعه و تحقیقات به کمیسیون آموزش مجلس ارائه نداده است.

نماینده خلخال در مجلس با اشاره به ضرورت تقویت صادرات گاز به منظور بهبود روابط اقتصادی از وزیر نفت سوال کرد که آیا سلف نفتی را قبول دارد؟ آیا این طرح به نفع مردم است؟ اگر جواب شما مثبت است توضیحات لازم درباره این طرح را به نمایندگان مجلس ارائه دهید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن