اقتصادی

گزارش تخلفات در بازار سرمایه به قوه قضاییه رسید

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ – ۱۹:۵۳ گزارش تخلفات در بازار سرمایه به قوه قضاییه رسید

پس از کاهش یک میلیون واحد شاخص بورس، گزارش تخلفات در بازار سرمایه برای رئیس قوه قضائیه ارسال شده است.

گزارش تخلفات در بازار سرمایه به قوه قضاییه رسید

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، از مردادماه سال جاری که بازار سرمایه وارد فاز اصلاح شده است تا روزهای اخیر که باز هم سراسر بورس یکپارچه قرمزپوش است، حدود یک میلیون واحد از شاخص کل کاهش یافته است.

بسیاری از سهامداران علت این ریزش ها را در تصمیمات اشتباه دولت و سازمان بورس و سفته بازی و رفتار حقوقی های بازار می دانند. در همین زمینه بسیاری از افراد حاضر در بورس از قوه قضائیه و مجلس شورای خواستار ورود به ماجرا بودند.

به همین منظور جلسات متعددی میان نمایندگان و وزاری اقتصادی دولت برگزار شد. در همین زمینه می توان به توییت امیرحسین قاضی زاده نماینده مجلس اشاره کرد. وی می گوید: در آخرین جلسه با آیت‌الله رئیسی گزارش تخلفات در بازار سرمایه را ارائه کردم که ایشان با ابراز تأسف از زیان‌های وارد شده به مردم، خواستار تهیه گزارشی مستند از جزئیات تخلفات و ترک فعل‌های صورت گرفته در بازارسرمایه شد. این گزارش تهیه شد و امروز طی نامه‌ای به رئیسی تقدیم کردم».

متن گزارش نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس قوه قضائیه را در ادامه می خوانید:

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن