سیاسی

گفت‌وگوی جهانگیری با استاندار خراسان شمالی/ تاکید بر رسیدگی به مصدومان زلزله و ارزیابی میزان خسارات

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۴:۳۵ گفت‌وگوی جهانگیری با استاندار خراسان شمالی/ تاکید بر رسیدگی به مصدومان زلزله و ارزیابی میزان خسارات

معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان شمالی در جریان آخرین وضعیت مناطق زلزله زده این استان قرار گرفت و بر به کارگیری همه امکانات برای امداد رسانی و درمان مصدومان حادثه تاکید کرد.

گفت‌وگوی جهانگیری با استاندار خراسان شمالی/ تاکید بر رسیدگی به مصدومان زلزله و ارزیابی میزان خسارات

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور ظهر امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با استاندار خراسان شمالی در جریان آخرین وضعیت مناطق زلزله زده بویژه منطقه سنخواست شهرستان جاجرم قرار گرفت و بر به کارگیری همه امکانات برای امداد رسانی و درمان مصدومان حادثه تاکید کرد.

جهانگیری در این تماس تلفنی ضرورت آمادگی مدیریت بحران استان و رسیدگی فوری به آسیب دیدگان را خاطرنشان کرد و از استاندار خواست تا با اعزام تیم های ارزیاب،‌ گزارشی دقیق از میزان خسارات وارد شده به زیرساخت ها و بناهای شهری و روستایی ارایه کند.

استاندار خراسان شمالی نیز در این مکالمه تلفنی، ضمن ارایه گزارشی اولیه از میزان خسارات زلزله 5.5 ریشتری صبح امروز در مناطق زلزله زده و اقدامات انجام شده، گفت: تمام امکانات استان برای کمک به مصدومان و جلوگیری از خسارات بیشتر به کار گرفته شده است.

انتهای پیام /

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن