ورزشی

یخچالی: توقعات باید نسبت به شرایطی که داریم، منطقی باشد/ برای یک بازی خوب تلاش می‌کنیم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 18:59 منتشر شده در مورخ: 1400/05/02 شناسه خبر: 1753965 از اولین حضورم در المپیک بسیار خوشحالم؛ یخچالی: توقعات باید نسبت به شرایطی که داریم، منطقی باشد/ برای یک بازی خوب تلاش می‌کنیم یخچالی: توقعات باید نسبت به شرایطی که داریم، منطقی باشد/ برای یک بازی خوب تلاش می‌کنیم بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: همین که توانستیم سهمیه المپیک کسب کنیم، خیلی باارزش است اما همه تلاشمان را می‌کنیم بازی‌های خوبی انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بهنام یخچالی عضو تیم ملی بسکتبال پیش از اولین دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل جمهوری چک در المپیک توکیو اظهار داشت: اولین بار است که در المپیک حضور پیدا می‌کنم. در حال حاضر در دهکده بازی‌ها هستیم و فردا اولین بازی خودمان را برگزار می‌کنیم. اول باید بگویم خیلی خوشحال هستم که در المپیک حضور پیدا می‌کنم. شنیده بودم که حضور در دهکده بازی‌ها چقدر حس و حال خوبی دارد و الان دارم حس می‌کنم.

او ادامه داد: حدود ۲ ماه در اردو بودیم و به نظرم بازی‌های تدارکاتی نسبتا خوبی را انجام دادیم و روز به روز داریم بهتر می‌شویم. فردا اولین بازی ما است، انشاالله که بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم. یخچالی درباره پیش بینی نتایج تیم ملی بسکتبال در المپیک عنوان کرد: به نظر من توقعات باید نسبت به شرایطی که ما داریم، منطقی باشد. همین که توانستیم بین تیم‌های خوب آسیایی سهمیه المپیک کسب کنیم، خیلی باارزش است. اما ما همه تلاشمان را می‌کنیم فارغ از هر نتیجه‌ای بازی‌های خوبی انجام دهیم. انشاالله که موفق باشیم و از همه مردم می‌خواهم که برای ما دعا کنند. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1753965 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن