اقتصادی

یک کارخانه آرد در سیستان و بلوچستان پس از سالها تعطیلی به چرخه تولید باز می‌گردد

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۹:۱۳ یک کارخانه آرد در سیستان و بلوچستان پس از سالها تعطیلی به چرخه تولید باز می‌گردد

در بازدید برخی مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های وابسته از شمال سیستان و بلوچستان اعلام شد، کارخانه آرد در شمال سیستان و بلوچستان، پس از سالها تعطیلی به چرخه تولید باز می‌گردد.

یک کارخانه آرد در سیستان و بلوچستان پس از سالها تعطیلی به چرخه تولید باز می‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ حجت اله میرزایی، معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان این بازدیدها گفت: سرمایه‌گذاری از طریق صندوق بازنشستگی کشور و اعطای تسهیلات برای رونق بیشتر تولیدات منطقه در دستور کار است.

وی گفت: توسعه اشتغال در مناطق روستایی از اولویت های مهم وزارت متبوع به شمار می‌رود.

در ادامه معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ظرفیت‌های شمال استان بسیار زیاد است و با تمرکز بر آنها می توان فرصت‌های اشتغالزایی را در این منطقه افزایش داد.

عیسی منصوری افزود: کارخانه آرد شمال استان که در شهرستان نیمروز واقع شده است، به علت کمبود بودجه تعطیل شده بود که با مساعدت این وزارتخانه کسری بودجه آن جبران شد و به زودی به چرخه تولید باز می‌گردد.

معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران سازمان ها و شرکت های وابسته به این وزارتخانه در سفری دو روزه به سیستان و بلوچستان، ضمن بازدید از طرح های توسعه ای استان، در نشست های تخصصی با مسئولان استانی شرکت کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن