سیاسی

۱۳ آبان و افول قدرت‌های استکباری

سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۲ ۱۳ آبان و افول قدرت‌های استکباری

در 13 آبان قرار داریم و جهان در چنین روزهایی شاهد افول قدرت‌های استکباری و در راس آن آمریکای جنایتکار است، آمریکایی که نگران و درگیر اعتراضات و از هم گسستگی ملی و ایالتی‌است.

۱۳ آبان و  افول قدرت‌های استکباری

مسلم شبانی معاون بررسی وتحلیل سازمان بسیج دانشجویی کشور طی یادداشتی به مناسبت ۱۳ آبان ۱۳۹۹ نوشت: جهان در چنین روزهایی شاهد افول قدرت های استکباری و در راس آن آمریکای جنایتکار است، آمریکایی که نگران و درگیر اعتراضات و از هم گسستگی ملی و ایالتی‌است، آری به نظر می رسد هنوز نبی مکرم اسلام کاخ های استکبار و ظلم را بر سر جانیان آن خراب می کند که انتخابات آمریکا و حوادث قبل آن و حین آن و احتمالا بعد آن گویا و شاهد این ماجراست.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد رسول الله والذین معه اشدا علی الکفار رحما بینهم.(فتح _۲۹).

آری بعد از گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال از تولد پیامبر مهربانی و رحمت واسعه الهی، پیامبری که اساس مبارزه سرسختانه با استکبار را بنا نهاد می گذرد، پیامبری که رمز وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان است، پیامبری که با گذشت قرن ها از تولدش لرزه بر کاخ های استکبار و کفار می اندازد و ازاین رواست که دهان مستکبران و زورگویان عالم به اهانت به آن ساحت مقدس آلوده می شود و دولت فرانسه و شخص رئیس جمهور آن نمونه بارز و مشهود آن است.

تقارن میلاد پر برکت نبی اسلام (ص) آن انسان کامل و مبارز خستگی ناپذیر در برابر استعمار و استکبار عالم با روز سیزده آبان که فرزندان خمینی(ره) بت شکن آن سلاله نبی خدا که راه مبارزه با استکبار را ادامه دادند و ملت ایران هنوز ادامه دهنده آن راه با رهبری خلف صالح حضرت امام خمینی(ره) ،حضرت امام خامنه ای است نشان از وحدت هدف و راه این دو حادثه تاریخی باهم است.

جهان در چنین روزهایی شاهد افول قدرت های استکباری و در راس آن آمریکای جنایتکار است، آمریکایی که نگران و درگیر اعتراضات و از هم گسستگی ملی و ایالتی‌است، آری به نظر می رسد هنوز نبی مکرم اسلام کاخ های استکبار و ظلم را بر سر جانیان آن خراب می کند که انتخابات آمریکا و حوادث قبل آن و حین آن و احتمالا بعد آن گویا و شاهد این ماجراست.

۱۳ آبان پرفروغ ترین روز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، زنجیره ۱۳ آبان ۱۳۴۳ که با تبعید امام خمینی (ره ) در پی اعتراض ایشان به تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون آمریکائی آغاز و با راهپیمائی اعتراضی دانش آموزان انقلابی نسبت به دخالت های آمریکا در ایران که منجر به خاک و خون کشیده شدن وشهادت ۵۶ دانش آموز در ۱۳ آبان ۱۳۵۷گردید، به تثبیت رسید و در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام به اوج خود رسید که به فرمایش امام خمینی (ره) انقلاب دومی بزرگتر از انقلاب اول شکل گرفت. تا به همه ی مستضعفان جهان نشان دهد که اراده ی پولادین جوانان انقلابی قادر به سرنگونی کاخ سلطه ی مستکبران جهان خواهد بود.

با سلام و درود بر روان پاک شهدای مبارزه با استکبار جهانی آمریکای خونخوار.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن