سیاسی

۳۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت وام اشتغال اختصاص یافت

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ – ۲۰:۲۵ ۳۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت وام اشتغال اختصاص یافت

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ از مصوبه امروز عصر این کمیسیون برای تخصیص ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور پرداخت وام اشتغال خبر داد.

۳۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت وام اشتغال اختصاص یافت

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون با مصوبه خود به شرکت‌های دولتی و موسسات عمومی غیردولتی اجازه دادند تا یک درصد از سود خود را برای سرمایه‌گذاری به منظور رفع محرومیت در نقاط مختلف کشور استفاده کنند.

وی افزود: علاوه بر این، اعضای کمیسیون در بخش دیگری از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ مصوب کردند که ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۸ لایحه بودجه برای پرداخت وام اشتغال اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: بر اساس این مصوبه بانک‌های عامل با مدیریت بانک مرکزی اقدام به پرداخت این وام می‌کنند که وام در نظر گرفته شده در این بخش جزو وام‌های کم‌بهره است.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این اعضای کمیسیون در ارتباط با پروژه‌هایی که در سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسند مصوب کردند که بانکها هزینه اصل و سود پایان این پروژه‌ها را پرداخت کنند و تسویه حساب این وجه پرداختی توسط بانک‌ها از طریق تهاتر توسط دولت به بانک پرداخت شود.

به گزارش فارس، مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن