اقتصادی

‌برخورد قضایی با 2 سایت‌ غیر مجاز فروش بلیت‌ هواپیما/تعلیق 4 آژانس به علت گرانفروشی

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ – ۱۲:۲۴ ‌برخورد قضایی با 2 سایت‌ غیر مجاز فروش بلیت‌ هواپیما/تعلیق 4 آژانس به علت گرانفروشی

سازمان هواپیمایی کشوری برای برخورد قضایی با سایت‌های غیر مجاز فروش بلیت «چارتر 724» و «safarme.com» پیگیری‌های قانونی را انجام داد.

‌برخورد قضایی با 2 سایت‌ غیر مجاز فروش بلیت‌ هواپیما/تعلیق 4 آژانس به علت گرانفروشی

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، پیرو دریافت گزارش مبنی بر گرانفروشی بلیت هواپیما و رصد این سازمان، سایت های غیر مجاز فروش بلیت «چارتر 724» و «safarme.com»، بدون اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به فروش غیر قانونی و بالاتر از نرخ مصوب کرده بودند که در راستای تکالیف قانونی این سازمان به دستگاه قضایی جهت پیگرد حقوقی معرفی شدند.

همچنین به شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد فروش بلیت مستقیم یا غیر مستقیم آن شرکت‌ها توسط سایت‌های نامبرده غیر قانونی بوده و متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

از هموطنان‌ تقاضا می شود با توجه به فعالیت غیر مجاز سایت چارتر 724 و safarme.com، از خرید بلیت از این دو سایت خودداری کنند؛ همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی، خارج از نرخ نامه مصوب و مندرج در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی، مراتب را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir اعلام تا با متخلفان برخورد قانونی انجام شود.

ضمنا هر گونه سایت فروش بلیت هواپیما با پیشوند یا پسوند 724 نیز غیر قانونی است.

* تعلیق پروانه فعالیت 4 شرکت خدمات هوایی به علت گرانفروشی بلیت توسط سازمان هواپیمایی
همچنین طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، پیرو رصد درگاه‌های فروش بلیت هواپیما توسط این سازمان و دریافت گزارش مبنی بر فروش بالاتر از نرخ مصوب بلیت، پروانه فعالیت شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی «مقتدرسیر ایرانیان کیش» در شهر کیش، «عتیق گشت اصفهان» در شهر اصفهان، «آرش پرواز آذر آبادگان» در شهر ارومیه و «سپند پرواز شرق» در شهر تهران به مدت ۳ ماه تعلیق شد.

همچنین به شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد فروش بلیت مستقیم یا غیر مستقیم آن شرکت‌ها توسط دفاتر فوق غیر قانونی بوده و متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

از هموطنان گرامی تقاضا می شود با توجه به تعلیق فعالیت دفاتر فوق به مدت ۳ ماه، از خرید بلیت از این دفاتر خودداری کنند؛ همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی، خارج از نرخ نامه مصوب و مندرج در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی، مراتب را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir اعلام تا با متخلفان برخورد قانونی انجام شود.

فعالیت مجدد دفاتر فوق منوط به رعایت کامل مقررات و صدور گواهی توسط سازمان هواپیمایی کشوری است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن