Categories: استخدام

استخدام ۱۲ عنوان شغلی در اصفهان، تهران، سیستان و بلوچستان و هرمزگان

استخدام گروه بازرگانی و کارگزاری جم

هلدینگ بازگانی بین المللی جـم، جهت تکمیل و توسعه سرمایه های انسانی خود در استان های اصفهان، تهران، سیستان و بلوچستان (چابهار) و هرمزگان (بندرعباس) از افراد واجد شرایط زیر با مزایای حقوق و مزایای مکفی، هدایای مناسبتی، حق بدی آب و هوا در بندر عباس و چابهار و انواع خدمات رفاهی دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
کارشناس ارشد امور مالی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 30 تا 45 سال
  • حداقل سابقه کار: 5 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های مدیریت مالی، حسابداری، بانکداری و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • با آشنایی کامل بر امور مالیاتی
  • داشتن تسلط کامل در بررسی حساب های شرکت ها به منظور تطبیق اسناد و مدارک مالی با قوانین و مقررات
  • آشنایی کامل بر معاملات فصلی، قوانین ماالیات بر ارزش افزوده
  • شناخت کامل هیاتهای مالیاتی و سایر موارد مرتبط
  • محل کار: اصفهان
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس حسابداری
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 3 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های مدیریت مالی، حسابداری، بانکداری و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • آشنایی کامل با تهیه و ارائه صورت های مالی
  • تهیه گزارشهای حسابداری
  • مهارت محاسبات بهای تمام شده محصولات و خدمات
  • مهارت کنترل موجودی‌ های جنسی و نقدی و سایر موارد مرتبط
  • محل کار: اصفهان
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
راننده
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • با خودرو/بدون خودرو
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 1 سال
  • حداقل تحصیلات: کاردانی، کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • آشنایی کامل با مراحل ترخیص کاری در امور صادرات و واردات و ترانزیت داخلی
  • آشنایی کامل در انجام کلیه امور اظهار EPL در سامانه اظهار الکترونیکی در واحد تجاری گمرک ایران
  • محل کار: اصفهان
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس پشتیبانی فروش و خدمات مشتریان(CRM)
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 3 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • داشتن توانمندی در مدیریت تماس های ورودی و خروجی مشتریان
  • یافتن و ارائه پاسخ های شخصی سازی شده به مشتریان مختلف
  • ایجاد بانک اطلاعاتی از مشتریان
  • ایجاد تعامل با مشتری
  • شناسایی نیاز های مشتری
  • ارائه راه حل برای این نیازها و حل مشکلات مشتریان
  • ایجاد روابط پایدار با مشتری
  • محل کار: اصفهان
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس انفورماتیک و فناوری اطلاعات
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 5 سال
  • حداقل تحصیلات: مهندسی It در سایر گرایشها (نرم افزار، سخت افزار، هوش مصنوعی و…)

شایستگی مورد انتظار:

  • تسلط کامل بر امور انفورماتیک از قبیل شبکه، نرم افزار و سخت افزار و موارد مورد نیاز انفورماتیک مجموعه
  • محل کار: اصفهان
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارمند تدارکات و کارپردازی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 35 سال
  • حداقل سابقه کار: 1 سال
  • حداقل تحصیلات: دیپلم سایر رشته ها

شایستگی مورد انتظار:

  • دارای سابقه کارپردازی و انجام امور اداری برون سازمان و امور بانکی
  • محل کار: اصفهان
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
مسئول دفتر مدیر عامل
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 35 سال
  • حداقل سابقه کار: 1 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی در سایر رشته ها

شایستگی مورد انتظار:

  • دارای سابقه مسئول دفتر مدیریت
  • روابط عمومی بالا
  • هوش عالی
  • تسلط بر نگارشات اداری
  • دارای توانمندی در حوزه مراودات
  • تسلط بر ICDL
  • محل کار: بندرعباس
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس ارشد حمل و نقل بین المللی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 30 تا 45 سال
  • حداقل سابقه کار: 5 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت حمل و نقل، بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • مسلط به اصول فروش و جذب و نگهداری مشتری حمل و نقل بین المللی و فورواردی
  • همکاری و هماهنگی با تامین‌کنندگان حمل‌ونقل جهت ارسال محصولات مشتریان
  • مسلط به فرآیند صدور اسناد حمل و نقل بین المللی
  • مسلط به مهارت های بازاریابی و فروش در زمینه حمل و نقل
  • آشنایی کامل با بیمه های حوزه حمل و نقل
  • محل کار: اصفهان، تهران
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس حمل و نقل داخلی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 3 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های زبان انگلیسی، بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • مسلط به اصول فروش و جذب و نگهداری مشتری حمل و نقل داخلی و فورواردی
  • همکاری و هماهنگی با تامین‌کنندگان حمل‌ونقل جهت ارسال محصولات مشتریان
  • مسلط به فرآیند صدور اسناد حمل و نقل داخلی
  • مسلط به مهارت های بازاریابی و فروش در زمینه حمل و نقل
  • آشنایی کامل با بیمه های حوزه حمل و نقل
  • محل کار: اصفهان، تهران
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس ارشد بازرگانی بین المللی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 30 تا 45 سال
  • حداقل سابقه کار: 5 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • تسلط کامل بر کلیه امور مربوط به خرید و فروش در حوزه تجارت بین الملل
  • نظارت بر عقد قراردادها
  • انجام مذاکرات تجاری شرکت
  • آشنایی با تجارت الکترونیک
  • برنامه‌ریزی برای پیدا کردن تامین‌کنندگان و ارزیابی آن‌ها
  • آشنایی کامل با اصلاحات حوزه واردات و صادرات
  • شناخت کامل گمرک و قوانین گمرکی
  • محل کار: اصفهان، تهران
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارشناس ترخیصکاری (ترخیصکار حرفه ای)
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 3 سال
  • حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • تسلط کامل با مراحل ترخیصکاری در امور صادرات و واردات و ترانزیت داخلی
  • تسلط کامل در انجام کلیه امور اظهار EPL در سامانه اظهار الکترونیکی در واحد تجاری گمرک ایران
  • محل کار: بندرعباس، چابهار
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه
کارمند ترخیصکاری (ترخیصکار)
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شرایط سنی: 25 تا 40 سال
  • حداقل سابقه کار: 1 سال
  • حداقل تحصیلات: کاردانی، کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط

شایستگی مورد انتظار:

  • آشنایی کامل با مراحل ترخیصکاری در امور صادرات و واردات و ترانزیت داخلی
  • آشنایی کامل در انجام کلیه امور اظهار EPL در سامانه اظهار الکترونیکی در واحد تجاری گمرک ایران
  • محل کار: بندرعباس، چابهار
  • حقوق و مزایا: توافقی
  • بیمه

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی گروه بازرگانی و کارگزاری جم بازرگانی ۷ آگهی فعال

موتور جستجوی avalkhabar

Share
Published by
موتور جستجوی avalkhabar

Recent Posts

استخدام کارمند اداری در زیست تخمیر در پارک فناوری پردیس تهران

استخدام زیست تخمیرزیست تخمیر در تهران (پارک فناوری پردیس) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان…

3 ساعت ago

استخدام مهندس مکانیک در صنعت آزمون آراد در محدوده آرژانتین تهران

استخدام صنعت آزمون آرادصنعت آزمون آراد در تهران (منطقه ۶، آرژانتین) جهت تکمیل کادر خود…

3 ساعت ago

استخدام ۶ عنوان شغلی در لیپاریس در خراسان رضوی

استخدام لیپاریس مجموعه مبلمان لیپاریس ارائه کننده انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، مدرن و اکسسوری جهت…

3 ساعت ago

استخدام کارشناس فروش در غدیر آسانبر آدرین در قم

استخدام غدیر آسانبر آدرینغدیر آسانبر آدرین جهت تکمیل کادر خود در استان قم از افراد…

3 ساعت ago

استخدام کارشناس برنامه ریزی انبار در شهرک صنعتی شمس آباد تهران

استخدام سازه پردازانسازه پردازان در تهران (شهرک صنعتی شمس آباد) جهت تکمیل کادر خود از…

3 ساعت ago

گل‌های بهاری در دشت زیبای دریاسر

به گزارش مشرق، صفحه توئیتر سرزمین ایران تصویری بسیار زیبا از دشت دریاسر منتشر کرد:…

4 ساعت ago