Categories: استخدام

استخدام 14 عنوان شغلی در گروه صنعتی ایلیا استیل از 11 استان کشور

استخدام ایلیا استیل

گروه صنعتی ایلیا استیل یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی و آشپزخانه در ایران جهت تکمیل سرمایه های انسانی خود در دفتر مرکزی و کارخانجات از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اردبیل، تهران، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، هرمزگان و همدان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز
کارشناس حسابداری تنخواه گردان
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس حسابداری
  • حداکثر سن 35 سال
  • پنج سال سابقه کار مرتبط
  • آشنایی با فرآیندهای حسابداری تنخواه گردان
  • مسلط به اکسل
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس ارشد اعتبار سنجی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • انجام تحقیقات بازار به منظور درک و شناخت رفتار و انگیزه های مشتریان
  • تهیه نقشه راه عملیاتی و راهبردی در توسعه و بهبود طرحهای جاری
  • تدوین برنامه اعتبارسنجی مشتریان منطبق با برنامه راهبردی شرکت و برنامه های سالانه
  • تدوین مکانیزم های مرتبط با تعیین اعتبار خوش حسابی مشترکین
  • نظارت بر تدوین قواعد و دستورالعمل های اجرایی وفاداری مشتریان در راستای تعیین اعتبار مشترکین
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس ارشد CRM
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • تدوین اهداف و برنامه های جذب، نگهداشت و توسعه ارتباط با مشتری
  • نظارت بر سیستم رسیدگی به شکایت مشتریان
  • تحلیل بازخورد مشتریان و تصمیم گیری جهت بهبود فرآیند ارتباط با مشتری
  • تحلیل رفتار مصرف کنندگان و ارائه گزارشات آن به مدیران
  • مسلط به نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری
  • آشنایی با استانداردهای مدیریت کیفیت در حوزه ارتباط با مشتری
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس حسابداری فروش
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس حسابداری
  • حداکثر سن 35 سال
  • شش سال سابقه کار مرتبط
  • مسلط به فرآیندهای حسابداری فروش
  • مسلط به اکسل
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
سرپرست فروش (جهت کار در آذربایجان شرقی)
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 40 سال
  • ده سال سابقه کار مرتبط
  • توانایی انجام مذاکره تلفنی و حضوری با مشتریان
  • تلاش در جهت تحقق تارگت ماهیانه فروش و اهداف تعیین شده توسط مدیریت
  • ارتباط مستمر با مراکز توزیع و فروش یا عاملین فروش محصولات
  • مسلط به استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل
  • امکان انجام ماموریت حداقل 10 روز در ماه
  • محل کار: آذربایجان شرقی
سرپرست فروش (جهت کار در کرمانشاه)
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 40 سال
  • ده سال سابقه کار مرتبط
  • توانایی انجام مذاکره تلفنی و حضوری با مشتریان
  • تلاش در جهت تحقق تارگت ماهیانه فروش و اهداف تعیین شده توسط مدیریت
  • ارتباط مستمر با مراکز توزیع و فروش یا عاملین فروش محصولات
  • مسلط به استانهای کرمانشاه، کردستان و همدان
  • امکان انجام ماموریت حداقل 10 روز در ماه
  • محل کار: کرمانشاه
سرپرست فروش (جهت کار در کرمان)
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 40 سال
  • ده سال سابقه کار مرتبط
  • توانایی انجام مذاکره تلفنی و حضوری با مشتریان
  • تلاش در جهت تحقق تارگت ماهیانه فروش و اهداف تعیین شده توسط مدیریت
  • ارتباط مستمر با مراکز توزیع و فروش یا عاملین فروش محصولات
  • مسلط به استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان
  • امکان انجام ماموریت حداقل 10 روز در ماه
  • محل کار: کرمان
کارشناس فروش
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 35 سال
  • پنج سال سابقه کار مرتبط در صنف لوازم آشپزخانه و خانگی
  • مذاکره تلفنی و حضوری با مشتریان و راهنمایی آن ها
  • تلاش در جهت تحقق تارگت ماهیانه فروش و اهداف تعیین شده توسط مدیریت
  • ارتباط مستمر با مراکز توزیع و فروش یا عاملین فروش محصولات
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
پشتیبان فروش
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 30 سال
  • سه سال سابقه کار مرتبط در حوزه لوازم آشپزخانه و خانگی
  • مسلط به کامپیوتر
  • پیگیر و پر انگیزه
  • دارای فن بیان مناسب جهت پشتیبانی تیم فروش
  • توانایی انجام بازاریابی تلفنی در صورت نیاز
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس حقوقی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 35 سال
  • تسلط به کلیه امور مربوط به ثبت علائم تجاری و امور مربوط به اخذ و تمدید کارت بازرگانی
  • تسلط به پیگیری مربوط به ابلاغ های قضایی از طریق سامانه عدل ایران
  • انجام مربوط به اسناد رسمی از طریق دفاتر اسناد رسمی شامل وکالتنامه های مربوطه، اقرار ها، اسناد رهنی
  • انجام امور مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی و رسیدگی به شکایات مطروحه در آن سازمان
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس برنامه ریزی فروش
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس مهندسی صنایع و یا مدیریت صنعتی
  • شناسایی انحرافات فروش از تولید و پیش بینی
  • تحلیل روند فاکتورها و محاسبه فروش از دست رفته
  • بررسی و نظارت بر موجودی کالاها در انبار
  • پیگیری تولید بر مبنای نیازسنجی از بازار
  • راندمان سنجی مشتریان بر اساس فروش، هزینه و سودآوری، نرخ ریزش و پارامترهای مرتبط
  • محاسبه خواب سرمایه و شناسایی کالاهای راکد و کند فروش
  • افزایش بهره وری از طریق تحلیل و آنالیز KPI ها
  • هدف گذاری و تدوین سیاست های فروش و کنترل و ارزیابی آنها
  • تهیه داشبورد و گزارش های مورد نیاز در ادوار زمانی مورد نیاز
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس محصول
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • پیشنهاد راهکارهای بهبود به مسئول مافوق جهت اثربخشی سیستم مدیریتی
  • شناسایی نیازها و انتظارات ذی نفعان در ارتباط با محصول
  • پشتیبانی برای توسعه محصولات جدید
  • بهبود محصولات جاری شرکت
  • تحقیق بازار و بررسی روند صنعت وارائه گزارش به مسئول مافوق
  • ممیزی داخلی و ارائه نتایج ان به مسئول مافوق
  • هماهنگی جهت ممیزی خارجی محصول و ارائه نتایج به مسئول مافوق
  • تجزیه و تحلیل نتایج اندازه گیری محصول و ارائه پیشنهاد در جهت بهبود
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
سرپرست سیستم و روش ها
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس مهندسی صنایع و یا مدیریت صنعتی
  • حداکثر سن 38 سال
  • هفت سال سابقه کار مرتبط در شرکت های بالای 500 نفر
  • مسلط به تمامی فرآیندهای حوزه سیستم ها، دستورالعمل ها و استراتژی سازمانی
  • مسلط به اکسل و پاور بی آی
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی
کارشناس بهداشت حرفه ای
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس بهداشت حرفه ای
  • پیاده سازی و استقرار نظام HSE در سازمان
  • تهیه و تدوین ارزیابی ریسک
  • برگزاری دوره های آموزشی مرتبط به حوزه بهداشت شغلی و محیط زیست جهت کلیه سطوح کارکنان
  • به روزآوری الزامات بهداشت شغلی و محیط زیست و اطلاع رسانی الزامات قانونی به کلیه کارکنان
  • مستندسازی عملکرد طبق شرح وظایف و چک لیست پایش و فعالیت ها
  • شناسایی و اولویت بندی ریسکهای بهداشت شغلی و زیست محیطی و تعریف اقدامات اصلاحی برای رفع مشکلات موجود
  • نظارت مستمر بر آلاینده سنجی محیط کار
  • آشنایی و پیاده سازی کامل قوانین و مقررات سازمانهای ناظر و مرتبط با حوزه بهداشت شغلی و محیط زیست
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی ایلیا استیل صنایع تولیدی ۶ آگهی فعال

موتور جستجوی avalkhabar

Share
Published by
موتور جستجوی avalkhabar

Recent Posts

استخدام حسابدار در بُراکس در محدوده شهرک غرب تهران

استخدام بُراکسبُراکس در تهران (منطقه ۲، شهرک غرب) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن…

2 ساعت ago

استخدام کارشناس CRM، حسابدار و نظافتچی در تهران

یک مجموعه معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر…

2 ساعت ago

استخدام کارشناس فروش با حقوق تا ۲۰ میلیون در گروه صنعتی تکنو در تهران

استخدام گروه صنعتی تکنوگروه صنعتی تکنو جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران، پارک ساعی…

2 ساعت ago

استخدام کارشناس حرفه ای فروش تلفنی در تجارت خانه دیبا هدیش در کرمان

استخدام تجارت خانه دیبا هدیشتجارت خانه دیبا هدیش در استان کرمان، شهر کرمان جهت تکمیل…

2 ساعت ago

استخدام طراح داخلی در آپادانا فرامین تجارت در البرز

استخدام آپادانا فرامین تجارتآپادانا فرامین تجارت جهت تکمیل کادر خود در استان البرز از افراد…

2 ساعت ago

استخدام مسئول دفتر در اصفهان

مجموعه ای با بیش از 20 سال سابقه کار در زمینه صنعت فولادی کشور جهت…

6 ساعت ago