سیاسی

افتتاح دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجومعلم در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ – ۱۳:۱۴ افتتاح دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجومعلم در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان

همزمان با برگزاری اولین جلسه ستاد ملی کنگره شهدای دانشجومعلم، دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجومعلم در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان افتتاح شد.

افتتاح دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجومعلم در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرنگار تشکل‌های خبرگزاری فارس، اولین جلسه ستاد ملی کنگره شهدای دانشجومعلم کشور با حضور اسماعیل زمانی مسئول کمیته علمی کنگره شهدای کشور، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان، حجت الاسلام دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان، محمدی معاونت فرهنگی دانشگاه، سجاد صدیقی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

براساس این گزارش همزمان با این نشست، دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجومعلم در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان افتتاح شد.

مسئول کمیته علمی کنگره شهدای کشور در ابتدای این مراسم به تبیین مفهوم و ماموریت کنگره شهدا و جایگاه آن در رسیدن به جامعه تمدنی پرداخت و با اشاره به اهمیت تربیت دانشجو معلمانی که قرار است سال ۱۴۰۰ با استفاده از الگوی شهدا وارد دانشگاه شوند، بیان داشت: کنگره عبارت است از مجموعه ای از اندیشمندان و صاحب نظران برای اتخاذ یک استراتژی در جامعه. کنگره شهدای دانشجو معلم مهم ترین هدفش تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان هم در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای تربیت معلم با بیان اینکه دفاع مقدس و زندگینامه شهدا سرشار از ناگفته ها و نکات برجسته است، گفت: برگزاری نخستین کنگره کار مهم و ارزشمندی است، در بزرگی و ارزش آن نباید تردید داشته باشیم.

در پایان سجاد صدیقی مسئول بسیج دانشجویی و دبیر ستاد کنگره شهدای دانشجومعلم هم ضمن اعلام برنامه زمان بندی کنگره شهدا و همچنین ساختار آن، به تبیین برنامه های پیش روی کنگره پرداخت.

شایان ذکر است دبیرخانه کنگره ملی بزرگداشت شهدای تربیت معلم با حضور مسئولین دانشگاه، سپاه و بسیج دانشجویی افتتاح شد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن