Categories: اقتصادی

هشدار آبگرفتگی در 10 استان/ضرورت برداشت سریع برخی محصولات کشاورزی

دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۵۳ هشدار آبگرفتگی در 10 استان/ضرورت برداشت سریع برخی محصولات کشاورزی

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: 2 روز آینده در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال شرقی خوزستان، غرب اصفهان، لرستان، ایلام، همدان، کرمانشاه، کردستان و برخی نقاط آذربایجان غربی، رگبار باران و رعدبرق گاهی با تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

امیرحسین نقشینه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و گلستان پدیده غالب است.

وی ادامه داد: روز سه شنبه ۱۱ شهریور و چهارشنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و برخی نقاط غرب و شمال غرب کشور، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود و در این مدت بیشترین میزان بارش در شمال استان‌ چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، جنوب شرق لرستان و ارتفاعات شمال شرق خوزستان خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز سه شنبه 99/06/11 تا چهارشنبه، در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شمال شرقی خوزستان، غرب اصفهان، لرستان، ایلام، همدان، کرمانشاه، کردستان و برخی مناطق آذربایجان غربی، رگبار باران و رعدبرق گاهی توام با تندبادهای لحظه ای پیش بینی می شود و احتمال برخورد صاعقه، جاری شدن روان آب در مسیل‌ها و احتمال آبگرفتگی وجود دارد که توصیه می شود احتیاط در تردد، چرای دام و اتراق در بستر و حاشیه مسیل ها و رودخانه ها، کنترل و بازگشایی آبروها، برداشت سریع محصولات بادام و تمهیدات لازم برای محصولات کشاورزی دپو شده در فضای باز، در دستور کار باشد.

نقشینه بیان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در برخی مناطق ساحلی خزر، دامنه‌های البرز غربی و برخی نقاط غرب و شمال غرب کشور، بارش داریم.

وی اضافه کرد: در پنج روز آینده پدیده غالب در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید گاهی گرد و خاک خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود که این شرایط تا روز پنج شنبه ادامه دارد و روز جمعه آسمان تهران نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده خواهد بود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۰ و ۲۰ درجه خواهد بود.

نقشینه ادامه داد: ‌آسمان تهران امروز دوشنبه 10 شهریور قسمتی ابری است، جهت باد امروز در تهران، جنوبی و سرعت باد 14 کیلومتر است، دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10کیلومتر و نم نسبی 23 درصد است.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۴ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار

اخبار کسب و کار

موتور جستجوی avalkhabar

Share
Published by
موتور جستجوی avalkhabar

Recent Posts

استخدام حسابدار در محدوده محمودیه تهران

یک مجموعه معتبر در تهران (منطقه ۱، محمودیه) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن…

46 دقیقه ago

استخدام اپراتور و برنامه‌نویس فرز CNC در شهر قدس تهران

یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران، شهر قدس از افراد واجد…

46 دقیقه ago

استخدام ۵ عنوان شغلی در امین توتون در تهران

استخدام امین توتون شرکت امین توتون در تهران (منطقه 16، بعثت) جهت تکمیل کادر خود…

47 دقیقه ago

استخدام کارگر خط تولید در مهندسی خدمات کشاورزی سحاب غنچه در البرز

استخدام مهندسی خدمات کشاورزی سحاب غنچهمهندسی خدمات کشاورزی سحاب غنچه جهت تکمیل کادر خود در…

47 دقیقه ago

استخدام کارشناس فروش، کارشناس بازرگانی خارجی و کارشناس بازرگانی داخلی

استخدام پترو ﺁلتون تجهیز پترو ﺁلتون تجهیز جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از…

47 دقیقه ago

استخدام آشپز ایرانی، کارگر رستوران، قناد و شیرینی‌پز و سالاد زن در اصفهان

استخدام گروه غذایی فِرِش اِستیشن گروه غذایی فِرِش اِستیشن جهت تکمیل کادر پرسنل غذای ایرانی…

5 ساعت ago