اقتصادی

فارس من|افزایش ۱۰ درصدی بازرسی‌ واحدهای تولیدی طی 6 ماهه/رشد 6 درصدی پرونده ها

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ – ۱۱:۰۳ فارس من|افزایش ۱۰ درصدی بازرسی‌ واحدهای تولیدی طی 6 ماهه/رشد 6 درصدی پرونده ها

طبق اعلام دفتر آمار و فرآوری داده های معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در 6 ماهه اول امسال تعداد بازرسی های انجام شده از واحدهای تولیدی، خدماتی و صنفی افزایش 10.5 درصدی داشته است.

فارس من|افزایش  ۱۰ درصدی بازرسی‌ واحدهای تولیدی طی 6 ماهه/رشد 6 درصدی پرونده ها

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه هایی با عناوینی مانند «افزایش شدید قیمت پوشک در سایه بی‌توجهی مسئولین» ، «تاخیر در فاکتور و تحویل خودروها توسط سایپا» و «ورود قوه قضائیه به گرانی افسارگسیخته در بازار آهن» خواستار پیگیری این موضوعات شده بودند.

در این مورد دفتر آمار و فرآوری داده های معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: در شش ماهه اول امسال تعداد بازرسی های انجام شده از واحدهای تولیدی، خدماتی و صنفی افزایش 10.5 درصدی داشته است.

بنابراین گزارش در نیمه اول سال ۹۹، بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار مورد بازرسی از انواع واحدهای تولیدی، خدماتی و صنفی در سراسر کشور توسط بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

براساس این گزارش، در این بازه زمانی تعداد پرونده‌های متشکله 122 هزار مورد بوده و رشد 6.1 درصدی داشته است. تعداد تخلفات کشف شده در ۶ ماهه اول ۹۹، بیش از ۱۵۷ هزار مورد بوده که افزایش 0.3 درصدی را نشان می‌دهد.

بنا بر گزارش ارائه شده از سوی دفتر آمار و فرآوری داده های معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تعداد رسیدگی به شکایات مردمی در نیمه اول امسال ۷۴ هزار مورد بوده که رشد 4.3 درصدی را ثبت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن