ورزشی

رضایی: حدود 110 نفر از ورزشکاران، کادر فنی و شرکت کنندگان در پارالمپیک واکسینه شدند

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 15:33 منتشر شده در مورخ: 1400/02/12 شناسه خبر: 1730198 با انجام واکسیناسیون ورزشکاران در شرایط خوبی تمرینات خود را پیگیری کنند رضایی: حدود 110 نفر از ورزشکاران، کادر فنی و شرکت کنندگان در پارالمپیک واکسینه شدند رضایی: حدود 110 نفر از ورزشکاران، کادر فنی و شرکت کنندگان در پارالمپیک واکسینه شدند سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک گفت: حدود 110 نفر از ورزشکاران، کادر فنی و شرکت کنندگان در پارالمپیک واکسینه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله دوم واکسیناسیون ورزشکاران معلول و جانباز اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو با هماهنگی معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی و به درخواست کمیته ملی پارالمپیک در درمانگاه مجموعه ورزشی آزادی انجام شد.

هادی رضایی سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک با اعلام انجام مرحله دوم واکسیناسیون ورزشکاران معلول، جانباز، ناشنوا، نابینا و کم بینا اظهار داشت: حدود 110 نفر از ورزشکاران، کادر فنی و شرکت کنندگان در بازی های توکیو دربرابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

وی ادامه داد: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت، ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در اولویت واکسن قرار گرفتند تا با شرایط بهتری آماده حضور در مسابقات شوند. هم اکنون نیز مرحله دوم درحال اجرا است تا ورزشکاران مان در شرایط خوبی تمرینات خود را پیگیری کنند.

وی با مهم خواندن انجام واکسیناسیون ورزشکاران بیان کرد: انشالله با اقدامات صورت گرفته ورزشکاران ما نیز توانند برای کشور کسب افتخار کنند.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1730198 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن