ورزشی

پیروانی: ماه‌هاست خبری از آل کثیر در کمپ پرسپولیس نیست/ برخی‌ها می‌خواهند مردم را فریب بدهند

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 02:15 منتشر شده در مورخ: 1400/01/08 شناسه خبر: 1719846 از شایعه‌ها درباره عیسی متاثر می‌شوم اما شوکه نشدم پیروانی: ماه‌هاست خبری از آل کثیر در کمپ پرسپولیس نیست/ برخی‌ها می‌خواهند مردم را فریب بدهند پیروانی: ماه‌هاست خبری از آل کثیر در کمپ پرسپولیس نیست/ برخی‌ها می‌خواهند مردم را فریب بدهند مدیر تیم پرسپولیس گفت: با نزدیک شدن به پایان محرومیت آل‌کثیر منتظر چنین شیطنت‌هایی بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره پخش شایعه‌ای درباره تمرینات آل کثیر اظهار کرد: من چند روزی است که بخاطر حال مادرم و اینکه متاسفانه در آغاز سال نو به کما رفت و وضعیت مساعدی ندارد، شرایط روحی خوبی ندارم و واقعا از این دست حرکات و شایعه‌ها متاثر می‌شوم.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به پایان دوره محرومیت عیسی منتظر چنین شیطنت‌هایی بودیم و شوکه نشدیم. واقعا متاسفیم که برخی با هر شرایطی می‌خواهند مردم را فریب دهند، حتی به قیمت بازی با احساسات مردم. مدیر تیم پرسپولیس گفت: هواداران ما باهوش هستند و دوست و دشمن‌شان را می‌شناسند. این موضوع را تکذیب می‌کنیم اما شایعه طوری مطرح شده که خودمان هم باور کردیم عیسی سر تمرین بوده در حالی که امروز خودم سر تمرین بودم و باید بگویم ماه‌هاست اثری از عیسی در کمپ کاظمی نیست. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1719846 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

دانلود آهنگ جدید خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش آهنگ های جدید '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن