ورزشی

زنده‌روح: درمورد داوری حرفی نزنیم، بهتر است/ سهرابیان: نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 01:39 منتشر شده در مورخ: 1400/04/05 شناسه خبر: 1746433 بازیکنان گل گهر چه گفتند؟ زنده‌روح: درمورد داوری حرفی نزنیم، بهتر است/ سهرابیان: نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم زنده‌روح: درمورد داوری حرفی نزنیم، بهتر است/ سهرابیان: نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم بازیکنان گل گهر پس از شکست مقابل استقلال صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا زنده‌روح پس از شکست 2 بر صفر گل گهر مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. در اکثر دقایق بازی خوب بودیم. روی گل‌ها غفلت کردیم و دروازه‌‌مان باز شد. در ادامه هم هرچه تلاش کردیم نتوانستیم به گل برسیم.

وی درمورد شرایط داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: در چند صحنه نسبت به تصمیمات داور اعتراض کردیم، اما فایده‌ای نداشت. فکر می کنم اگر حرفی نزنیم، بهتر است. بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر گفت: هنوز در جریان مسابقات لیگ برتر چیزی را از دست نداده‌ایم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم تا حداقل جایگاه کنونی‌مان را از دست ندهیم. *سهرابیان: نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم آرمین سهرابیان پس از شکست 2 بر صفر گل‌گهر مقابل استقلال در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر درمورد عملکرد تیم داوری در این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم داوری بد نبود. داور می‌توانست چند خطا به سود استقلال نگیرد، اما گرفت که به ضرر ما شد. ضمن اینکه یک پنالتی هم به سود ما گرفته نشد. وی درمورد اینکه با چند اشتباه دروازه گل‌گهر باز شد، خاطرنشان کرد: به هر حال اشتباه در هر بازی رخ می‌دهد. ابتدای مسابقه تمرکز خود را از دست دادیم و گل خوردیم. در ادامه هم بازی را در اختیار داشتیم، اما شانس نداشتیم که به گل برسیم. بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر گفت: در شرایط کنونی بازهم نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داریم. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و هرچه خدا بخواهد همان می‌شود. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1746433 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن