فرهنگ و هنر

چرا ده‌نمکی با دادِستان باز هم داد در آورده؟

به گزارش مشرق، سید محمود رضوی مشاور رسانه‌ای قالیباف در اینستاگرام نوشت: سالهاست سینما و تلویزیون در اختیار همه هست، همه ی همه !!

از کسانی که از منزل والده‌ی مکرمه قهر کرده اند و فیلمساز شده اند و آنهائی که صبح بیدار شده اند و به پدر عزیزشان گفته‌اند من میخوام فیلم بسازم و با یک چک سفید امضاء فیلمسازی آنها شروع شده! تا کارگردان های متبحری که فیلمسازی را به درستی بلدند و در چند دسته فیلم میسازند، یکدسته برای داخل، یک دسته برای فروش و آخر دیگرانی برای خارج، اما بنده خدا شاهد نباشد خدا که شاهد است هیچ کس به هیچ کدام از این دامنه بزرگ تا به این اندازه کاری نداشته و ندارد!

اما چه میشود که تا آقا مسعود ده‌نمکی کاری را میسازد همه با هم جیغ می‌کشند؟

مگر نمیگویند کارهایش همه بد است؟

خب کار بد که این همه داد و بی‌داد ندارد!

مشکل اگر کیفیت است این همه کار با کیفیت بد ساخته میشود، چرا آنجا سکوت میکنید؟!

یا آنهائی که داد میزنند که بگویند مشکل بیت المال است، چرا وقتی این رفقایشان از بودجه های سیما و فارابی و … کار ساختند سکوت کردند؟! آن موقع بیت المال نبود؟

پس مشکل چیز دیگریست!

مشکل دیده شدن کارهای مسعود ده‌نمکی است.

مسعود ده‌نمکی قبل از فیلمساز بودن، ژورنالیست کارکشته‌ای است، ذائقه مخاطب را میشناسد و کار به زبان روز میسازد و حرف روز دارد.

کاش آرامش خود را حفظ میکردند، این همه سالها با افکار و علاقه مندیهای خود ساختند و بقیه سکوت کردند، حالا هم اجازه بدهند مردم سریالی که پسندیده اند را ببینند و برداشت خودشان را داشته باشند.

درست است که کار امثال آقای ده‌نمکی بیشتر از کارهای خیلی از کارها دیده می‌شود، اما اینها جای کسی را در سیستم فرهنگی کشور تنگ‌ نکرده، هنوز هم مدیران ضعیف ما در حوزه فرهنگ قدرت تشخیص ندارند و نان آنها کماکان در روغن است!

چرا ده‌نمکی با دادِستان باز هم داد در آورده؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن