ورزشی

لیگ برتر فوتبال| رستگاری دراماتیک فیروز مقابل ژنرال/ پرواز سپاهان روی بال‌های شهباز!

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:20 منتشر شده در مورخ: 1400/04/19 شناسه خبر: 1750418 تراکتور ۱ – گل‌گهر صفر/ سپاهان ۴ – ص.نفت ۱/ فولاد – ماشین‌سازی؛ لیگ برتر فوتبال| رستگاری دراماتیک فیروز مقابل ژنرال/ پرواز سپاهان روی بال‌های شهباز! لیگ برتر فوتبال| رستگاری دراماتیک فیروز مقابل ژنرال/ پرواز سپاهان روی بال‌های شهباز! نخستین روز از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۵ مسابقه خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین روز از برگزاری دیدار‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه ۱۹ تیرماه با برگزاری ۵ بازی در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز و اهواز به اتمام رسید.

در نخستین دیدار و از ساعت ۲۰:۱۵، تیم‌های فوتبال تراکتور و گل‌گهر طی دیداری حساس در استادیوم بنیان‌دیزل شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این تقابل با پیروزی دقایق پایانی میزبان تبریزی همراه بود تا فیروز کریمی مقابل رقیب همیشگی‌اش فاتحانه لبخند بزند.

تراکتور ۱
گل: محمد عباس‌زاده (۹۷)

گل‌گهر صفر
گل:

دومین دیدار نیز با تقابل سپاهان و صنعت‌نفت آبادان همراه بود، این دیدار که از ساعت ۲۰:۴۵ و در استادیوم نقش‌جهان برگزار شد، با درخشش آقای گل فعلی لیگ بیستم درنهایت به پیروزی طلایی‌پوشان میزبان انجامید.

سپاهان ۴
گل: سجاد شهباززاده (۵ و ۸۳) – محمدرضا حسینی (۳۵) – عزت‌اله پورقاز (۹۴)

ص.نفت ۱
گل: رضا خالقی‌فر (۷۰)

در واپسین دیدار امشب و در استادیوم فولاد آره‌نای شهر اهواز نیز از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال فولاد و ماشین‌سازی روبه‌روی یک‌دیگر صف‌آرایی کردند که این جدال نیز با پیروزی

فولاد
گل:

ماشین‌سازی
گل:

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1750418 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن