فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جهت تکمیل کادر خود در استان های تهران و البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
موقعیت شغلی
شرایط احراز
مزایا
کارشناس مرکز تماس
جنسیت: خانم، آقا
نوع قرارداد: تمام وقت
شرکت دیجیکالا از افراد ساکن در شهرهای استان تهران و البرز که علاقهمند به فعالیت در این مجموعه هستند، دعوت به همکاری در موقعیت شغلی کارشناس مرکز تماس (به صورت دورکاری یا حضوری) میکند.
کارشناس مرکز تماس در واحد امور مشتریان دیجیکالا، پاسخگوی تماسهای ورودی مشتریان است و نقش مهمی در تجربه خرید و پشتیبانی مشتریان دیجیکالا دارد. از مهمترین ویژگیهای همکاران مرکز تماس، مشتری محوری است و بر اساس آموزش هایی که پس از استخدام میبینند، مسئولیت های زیر را خواهند داشت.
شرح شغل:
پاسخگویی به تماس های ورودی با رعایت شاخصهای تعریف شده
رسیدگی به درخواستها یا انتقادات مشتریان و راهنمایی مناسب ایشان
ارائه اطلاعات مفید به مشتریان
پیگیری درخواستها برای رفع مشکلات مشتریان
ویژگیها و مهارتهای مورد نیاز:
مهارت شنیدن موثر
مهارت حل مسئله
روحیه چالشپذیر
مهارت ارتباط موثر
دقت و نتیجهگرایی
توانایی کار با کامپیوتر
شرایط احراز:
تحصیلات: دیپلم، کاردانی یا کارشناسی
بیمه تامین اجتماعی در هر دو حالت فعالیت بصورت دورکاری یا حضوری
بیمه تکمیلی
خرید اقساطی
پاداش عملکرد
سرویس رفت و برگشت از برخی نقاط تهران و کرج
ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فروش کالا – فناوری اطلاعات ۱۱ آگهی فعال