ورزشی

علیزاده، مدیر تیم های ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 20:26 منتشر شده در مورخ: 1400/06/12 شناسه خبر: 1765125 با حکم باران چشمه علیزاده، مدیر تیم های ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شد علیزاده، مدیر تیم های ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شد با حکم سرپرست فدراسیون، مدیر تیم های ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه، محمدشهباز علیزاده به عنوان مدیر تیم های ملی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

در حکم باران چشمه خطاب به علیزاده آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در رشته ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ 11 شهریورماه 1400 به عنوان مدیر تیم های ملی فدراسیون منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را بعمل آورید.

محمدشهباز علیزاده هم اکنون ریاست هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل بر عهده دارد که در کارنامه کاری خود نیز در سازمان لیگ برتر ورزش های زورخانه ای به عنوان رییس فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1765125 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن