اقتصادی

هیچ یک از دشمنان فکر نمی‌کردند جنگ 8 سال طول بکشد

يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ – ۱۳:۴۳ هیچ یک از دشمنان فکر نمی‌کردند جنگ 8 سال طول بکشد

همایش گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارت‌خانه در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

هیچ یک از دشمنان فکر نمی‌کردند جنگ 8 سال طول بکشد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، همایش گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، صبح امروز مورخ 6 مهر سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارت‌خانه در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه تخصصی تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس که در این دوران به نام 2 وزارت خانه مسکن و شهرسازی و راه و ‌ترابری فعالیت می‌کرد، در محل باغ‌موزه دفاع آغاز به کار کرد. لازم به تاکید است این نمایشگاه تا ۱۰ مهرماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی از ساعت ۹ تا ۲۱ دایر خواهد بود و عموم مردم می‌توانند از آن بازدید کنند.

هیچ یک از دشمنان فکر نمی‌کردند، جنگ 8 سال طول بکشد

در این همایش، نعمت اله ترکی، معاون منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، ضمن بیان اینکه دوران دفاع مقدس یک سنگر ناخواسته برای مردم ایران به حساب می‌آید، گفت: هیچ یک از دشمنان این ملت پیش‌بینی نمی‌کردند که این جنگ هشت سال به طول بکشد و تصور می‌کردند این جنگ به سرعت به اتمام خواهد رسید.

معاون منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، در تشریح نیت خبیثانه دشمن، ادامه داد: دشمنان مردم، سناریویی طراحی کرده بودند و تصور می‌کردند که سناریوی آن‌ها درست به مرحله اجرایی برسد.

*مثلت، امام خمینی(ره)، مردم و رزمندگان دشمن را به زانو درآورد

وی با اشاره به نوپا بودن انقلاب اسلامی ایران در اوایل جنگ، اظهار کرد: با توجه به آن که تنها ۱۹ ماه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذشت، دشمنان به خیال خام خود، فکر می‌کردند ساختار‌های ایران دگرگون شده است و می‌توانند طی مدت 3 روز جنگ را به اتمام برسانند و ملت ایران را به زانو در بیاورند.

ترکی، در توضیح ابعاد مقابله با دشمن در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: این جنگ سه ضلع داشت که ضلع اول آن امام خمینی(ره)، ضلع دوم مردم و ضلع سوم هم رزمندگان اسلام بودند که مانع از موفقیت دشمنان در جنگ شدند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن