سیاسی

ستاد ملی مقابله با کرونا سریع‌تر منع تردد‌ها را اعلام و اعمال کند

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۹:۴۵ ستاد ملی مقابله با کرونا سریع‌تر منع تردد‌ها را اعلام و اعمال کند

نماینده چابهار در مجلس از ستاد ملی مقابله با کرونا خواست سریع‌تر منع ترددهای شهری و استانی را اعلام و اعمال کند.

ستاد ملی مقابله با کرونا سریع‌تر منع تردد‌ها را اعلام و اعمال کند

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره شیوع کرونا در کشور و عادی انگاری آن توسط مردم اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان شهره به مهمان‌نوازی هستند و این موضوع را در ادوار مختلف به اثبات رسانده‌اند و معمولاً در ایام تعطیلات میزبان تعداد زیادی از مسافرین بودیم ولی امسال از مردم خواهش می‌کنم که به چابهار تشریف نیاورند.

وی افزود: ما در حال نزدیک شدن به پیک چهارم کرونا هستیم و آمار مرگ و میرهای ناشی از آن و میزان مبتلایان به این ویروس در حال افزایش است از طرف دیگر با ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی مواجه هستیم.

نماینده چابهار در مجلس تصریح کرد: وقتی در بسیاری از شهرها شاهد ممنوعیت تردد هستیم اما در چابهار که مرکز گردشگری بوده و در ایام پیک گردشگری شاهد حضور هزاران نفر در این شهر هستیم اما هیچ گونه ممنوعیت تردد اعمال نمی‌شود این موضوع بسیار ناراحت کننده است لذا از مردم و ستاد ملی مقابله می‌خواهم که هر چه سریع‌تر ممنوعیت تردد را هر اعلام کرده و اعمال کنند.

وی درباره زیرساخت‌های بهداشت و درمان چابهار اظهار داشت: به دلیل این که پایین‌ترین میزان زیرساخت حوزه بهداشت و درمان را داریم و در هیچ کدام از شاخص‌های سلامت، نقطه‌ای را پیدا نمی‌کنید که از سیستان و بلوچستان پایین تر باشد با عرض پوزش از ملت عزیز ایران، از آنان می‌خواهم که به چابهار سفر نکنند.

سعیدی خاطرنشان کرد: این دیدگاه که کروناویروس در مناطق گرمسیر فعال نیست از اساس اشتباه است ضمن اینکه چابهار علاوه بر گرما، رطوبت هم دارد و مردم به این مساله توجه نمی‌کنند که رطوبت بر رشد ویروس تاثیر زیادی می‌گذارد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن