ورزشی

حاج‌صفی: خواهش می‌کنم از تیم ملی حمایت کنید/ محک خوبی مقابل سوریه خوردیم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 20:43 منتشر شده در مورخ: 1400/01/10 شناسه خبر: 1720405 با صعود از مرحله پیش رو به جام جهانی راه پیدا می‌کنیم؛ حاج‌صفی: خواهش می‌کنم از تیم ملی حمایت کنید/ محک خوبی مقابل سوریه خوردیم حاج‌صفی: خواهش می‌کنم از تیم ملی حمایت کنید/ محک خوبی مقابل سوریه خوردیم کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: از مردم و رسانه‌ها می‌خواهم تیم ملی را حمایت کنند تا بتوانیم از این مرحله صعود کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان حاج‌صفی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی ایران مقابل سوریه اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم سال جدید را با برد شروع کنیم و یک تیم خوب را شکست دادیم. سوریه مثل بحرین و عراق بازی می‌کند و محک خوبی مقابل این تیم خوردیم. امیدوارم در خرداد ماه خوب کار کرده و بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.
وی در ادامه افزود: از مردم و رسانه‌ها می‌خواهم تیم ملی را حمایت کنند تا بتوانیم از این مرحله صعود کنیم، چون شرایط خیلی خوبی داریم و اگر تیم از مرحله پیش رو صعود کند مطمئناً به جام جهانی نیز خواهیم راه یافت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه تصریح کرد: بازهم از همه تقاضای حمایت داریم، چون واقعاً بازیکنان خیلی خوبی داریم و چند بازیکن دیگر نیز بعداً به تیم ملی اضافه خواهند شد. درست است که نقاط ضعفی داریم، ولی این ضعف‌ها را رفته رفته برطرف می‌کنیم و خودمان را برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی آماده خواهیم کرد. ما جلسه‌ای با آقای عزیزی خادم داشتیم که ایشان هم قول داد تا از تیم ملی حمایت کامل را داشته باشد.
انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1720405 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

دانلود آهنگ جدید خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن