سیاسی

تکلیف برای دولت به منظور تخصیص زمین به ساخت مدارس در مناطق محروم

سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ – ۰۰:۲۸ تکلیف برای دولت به منظور تخصیص زمین به ساخت مدارس در مناطق محروم

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اعضای کمسیون فرهنگی مجلس، دولت را مکلف کردند در مناطق محروم برای ساخت مدرسه و مسجد و مراکز تربیت بدنی زمین در اختیار دستگاه‌های مسؤول قرار دهد.

تکلیف برای دولت به منظور تخصیص زمین به ساخت مدارس در مناطق محروم

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در نشست امروز خود ادامه رسیدگی به اعتبارات بخش فرهنگ در لایحه بودجه سال 1400 را در دستور کار خود داشتند.

وی افزود: در این جلسه اعتبارات و بودجه جامعة‌المصطفی در سال 1400 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در جریان این بررسی‌ها اعضای کمیسیون بر افزایش بودجه جامعة‌المصطفی در حوزه‌‌های آزمایشی،‌آموزشی و پژوهشی تأکید کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون دولت را مکلف کردند که در مناطق محروم استان‌های مختلف برای ساخت مدرسه، مراکز ورزشی، تربیت بدنی و مساجد با محوریت آموزش و پرورش زمین در اختیار دستگاه‌های مسؤول قرار دهد.

وی افزود: مصوبات کمیسیون فرهنگی درباره لایحه بودجه سال 1400 پس از تصویب در کمیسیون تلفیق و صحن علنی به عنوان مصوبه مجلس برای تأیید به شورای نگهبان ارسال می‌شود و پس از تأیید به عنوان قانون برای اجرا به دولت ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن