ورزشی

جریمه ۵۰ میلیونی برای غیبت سرمربیان لیگ برتری در نشست‌های خبری

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 08:55 منتشر شده در مورخ: 1400/04/26 شناسه خبر: 1752058 با اعلام سرپرست روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال؛ جریمه ۵۰ میلیونی برای غیبت سرمربیان لیگ برتری در نشست‌های خبری جریمه ۵۰ میلیونی برای غیبت سرمربیان لیگ برتری در نشست‌های خبری با اعلام سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال، جرایم جدیدی برای غیبت سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در نشست‌های خبری در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اعلام حسین شریفی سرپرست روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال، جرایم جدیدی برای غیبت سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در نشست‌های خبری در نظر گرفته خواهد شد.

پیش از این برای غیبت سرمربیان در نشست‌های خبری به طور میانگین جریمه نقدی ۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده بود. سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال از افزایش ۱۰ برابری رقم جریمه سرمربیان خبر داد و برای مرتبه اول سرمربیان با جریمه ۵۰ میلیون تومانی روبه‌رو خواهند شد و در صورت تکرار رقم جریمه به شکل تصاعدی افزایش پیدا خواهد کرد و در نهایت منجر به محرومیت سرمربیان تیم‌ها خواهد شد.

همچنین مکانیزمی صورت خواهد گرفت که این جرایم از سوی خود سرمربیان لیگ برتری پرداخت شود و به باشگاه‌ها ارتباطی نداشته باشد. آیین‌نامه جدید جرایم سرمربیان لیگ برتری از فصل آینده لیگ برتر فوتبال اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1752058 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن