سیاسی

مکتب سیاسی امام خمینی(ره)، تجلی آرمان‌های متعالی و پاسخگوی نیازهای انسان معاصر است

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۲:۵۵ مکتب سیاسی امام خمینی(ره)، تجلی آرمان‌های متعالی و پاسخگوی نیازهای انسان معاصر است

حزب مردم‌سالاری به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: مکتب سیاسی امام خمینی(ره)، تجلی آرمان‌هایی متعالی و برآمده از فطرت انسان و در عین حال پاسخگوی نیازهای مادی و معنوی انسان معاصر است.

مکتب سیاسی امام خمینی(ره)، تجلی آرمان‌های متعالی و پاسخگوی نیازهای انسان معاصر است

به گزارش خبرگزاری فارس، حزب مردم‌سالاری به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه خاطرنشان شده است: اکنون که چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می‌شود، می‌توان بررسی کرد که این انقلاب تا چه میزان به اهداف خود دست یافته و در مواردی که از اهداف خود دور مانده است با چه موانعی مواجه بوده است؟

حزب مردمسالاری در بخش دیگری از بیانیه خود تصریح دارد: در این نکته تردیدی نیست که مکتب سیاسی امام خمینی(ره)، تجلی آرمان‌هایی متعالی و برآمده از فطرت انسان و در عین حال پاسخگوی نیازهای مادی و معنوی انسان معاصر است؛ اما آنچه پس از این سال‌ها شاهد هستیم (علی‌رغم برخی دستاوردهای علمی و پیشرفت‌های مهم جهانی، منطقه‌ای و داخلی ایران اسلامی)، همان کمرنگ شدن آرمان‌های مذکور در گذر زمان و بعضا تغییر معنا و مفهوم آن به دلیل بی‌توجهی بخشی از مسئولان در سال‌های اخیر بوده است.

این بیانیه در بخش دیگر با انتقاد از فسادهای نجومی اقتصادی و رانت‌‌خواری و پدیده آقازاده‌ها و حقوق نجومی عنوان کرده است که در چنین وضعیتی، بزرگان و دلسوزان نظام باید جدی‌تر از گذشته، در پی رفع این مشکلات و تداوم‌بخشی حرکت قطار انقلاب در ریل اصلی آن باشند.

حزب مردم‌سالاری در انتهای بیانیه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی اعلام کرده است که مواضع تفصیلی خود را پس از برگزاری نوزدهمین کنگره سراسری حزب مردم‌سالاری (در روز سی‌ام بهمن ماه)، منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن