سیاسی

قائم‌مقام شورای نگهبان: اصل برای ما همواره بر بی‌طرفی در انتخابات بوده است

سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۳:۵۴ قائم‌مقام شورای نگهبان: اصل برای ما همواره بر بی‌طرفی در انتخابات بوده است

سیامک ره پیک گفت: تلاش شورای نگهبان در ادوار مختلف رعایت قانون و اصل بر بی‌طرفی بوده است.

قائم‌مقام شورای نگهبان: اصل برای ما همواره بر بی‌طرفی در انتخابات بوده است

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ سیامک ره‌پیک قائم مقام شورای نگهبان و علیرضا نیلچی مدیرکل انتخابات شورای نگهبان امروز دوشنبه (19 بهمن ماه 99) در آیین معارفه مسئول دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان خراسان جنوبی حضور یافتند.

در این سفر، قائم مقام شورای نگهبان در دیدار با حجت الاسلام سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اظهار داشت: نظارت بر انتخابات جزو وظایف شورای نگهبان طبق قانون اساسی است که به بهترین نحو ممکن به آن عمل می‌شود.

وی افزود: بعضا در افکار عمومی و بین برخی نخبگان مسایلی در مورد شورای نگهبان مطرح می‌شود اما تلاش شورای نگهبان در ادوار مختلف رعایت قانون و اصل بر بی‌طرفی بوده است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان در ادامه اظهار داشت: در انتخابات آینده هم ضمن اینکه شرایط ویژه و خاصی را پیش رو داریم این مهم مانند گذشته مورد توجه خواهد بود.

وی افزود: دفتر خراسان جنوبی یکی از دفاتر استانی است که هیچ دغدغه‌ای در سال‌های گذشته در مورد انتخابات نسبت به آن نداشتیم.

ره‌پیک گفت: علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را هم خواهیم داشت و برگزاری انتخابات پرشور نیازمند تلاش همه مجموعه‌های ذیربط است.

قائم مقام شورای نگهبان همچنین خاطرنشان کرد: ظرفیت و عمق انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا بزرگ و عمیق است و مشکلاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد حتما حل خواهد شد زیرا مردم ایران در دوران مختلف مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتند.

ره‌‌پیک ادامه داد: مردم ایران در جنگ تحمیلی در برابر دشمن با دست خالی ایستادند و امیدواریم از گذر انتخابات پیش رو حرکت‌های بزرگی برای رفع مشکلات انجام شود.

گفتنی است، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، در ادامه این نشست حجت الاسلام مهدی یعقوبی به عنوان مسوول دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان خراسان جنوبی معرفی و از خدمات حجت الاسلام علی محمدی مسوول پیشین این دفتر تقدیر شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن