اجتماعی

آغاز واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهرسالم/ واکسیناسیون 300 هزار نفر در شهرداری کلید خورد

شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۳:۴۵ آغاز واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهرسالم/ واکسیناسیون 300 هزار نفر در شهرداری کلید خورد

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به آغاز واکسیناسیون کادر درمان این شرکت گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای واکسیناسیون 300 هزار نفر در شهرداری تهران اعم از کارکنان، کارگران و پیمانکاران و خانواده‌های آنها انجام گرفته است.

آغاز واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهرسالم/ واکسیناسیون 300 هزار نفر در شهرداری کلید خورد

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام واکسیناسیون کادر درمان مراکز درمانی شرکت شهرسالم در پایتخت اظهار داشت:‌واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهرسالم از امروز آغاز شد.

وی افزود: حدود 800 نفر جزو کادر درمان شرکت شهرسالم هستند که واکسیناسیون بخشی که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بوده امروز آغاز و برای بخش تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران هم به زودی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره سرانجام خرید واکسن توسط شهرداری تهران گفت: مقدمات این موضوع از طریق ارسال نامه به وزارت بهداشت و چند شرکت وارداتی انجام گرفته و طرح و پیشنهاداتی به شورای شهر تهران داده‌ایم.

چوبینه ادامه داد: در صورت خرید واکسن مورد نیاز، حدود 300 هزار نفر از خانواده شهرداری شامل کارکنان، کارگران و حتی پیمانکاران و خانواده‌های آنها که به طور کلی 300 هزار نفر هستند با اولویت‌بندی در مقابل کرونا واکسینه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بودجه این موضوع نیز پس از بررسی در صحن شورای شهر به تصویب خواهد رسید و مبلغ مورد نظر اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن