اجتماعی

نام همرزم شهید سلیمانی بر خیابانی در تهران/خیابان سراج به شهید مظفری‌نیا تغییر کرد

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ – ۱۶:۰۶ نام همرزم شهید سلیمانی بر خیابانی در تهران/خیابان سراج به شهید مظفری‌نیا تغییر کرد

شهردار منطقه 4 تهران از نام‌گذاری خیابانی به نام شهید مظفری‌نیا، همرزم شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

نام همرزم شهید سلیمانی بر خیابانی در تهران/خیابان سراج به شهید مظفری‌نیا تغییر کرد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد محمددوست، شهردار منطقه 4 تهران در آیین نامگذاری خیابان سراج به نام همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این مسأله واضح و روشن است که شهدا نه تنها از دنیا نرفته اند بلکه نام و یادشان زنده و پابرجاست و ما بسی مفتخریم که یکی از بزرگ‌ترین معابر منطقه 4 به نام این عزیز بزرگوار مزین شده است.

وی افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی صرفا یک فرد نیست، بلکه یک مکتب، روش، منش و سلوک است که اینگونه نامگذاری ها فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل های آینده منتقل می کند و این همان فرهنگی است که انقلاب ما بر آن اساس بنا شده است.

شهردار منطقه 4 تهران ضمن تبریک به خانواده شهید مظفری نیا گفت: شهید مظفری نیا مایه افتخار کشور و انقلاب است و روحیه شما را می ستایم که به داشتن چنین فرزندی مباهات کرده و مفتخر هستید، و این یک حقیقت است که شهدای عزیز ما گلچین شده خداوند هستند.

محمددوست در ادامه گفت: رشادت ها و ایثارگری های شهدایی چون شهید مظفری نیا می تواند پایه های انقلاب اسلامی را محکم تر ساخته و نهال 40 ساله انقلاب را آبیاری کرده و به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل کند.

در ادامه این مراسم پدر و مادر شهید شهروز مظفری نیا از این اقدام ارزنده شهرداری منطقه 4 تهران در نامگذاری معابر به نام شهدای والامقام به ویژه این شهید دلیر قدردانی کردند.

گفتنی است؛ شهروز مظفری نیا در تیر سال ۱۳۵۷ در قم چشم به جهان گشود و همراه با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن