ورزشی

غفوری: از نظر بدنی دچار مشکل هستیم/ رضاوند: کادرفنی نیاز به زمان دارد/ مطهری: توپ فقط روی هوا بود!

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 20:37 منتشر شده در مورخ: 1399/12/21 شناسه خبر: 1716286 بازیکنان استقلال چه گفتند؟ غفوری: از نظر بدنی دچار مشکل هستیم/ رضاوند: کادرفنی نیاز به زمان دارد/ مطهری: توپ فقط روی هوا بود! غفوری: از نظر بدنی دچار مشکل هستیم/ رضاوند: کادرفنی نیاز به زمان دارد/ مطهری: توپ فقط روی هوا بود! بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی مقابل پیکان و صعود به دور بعدی جام حذفی به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وریا غفوری پس از پیروزی مقابل پیکان در مورد اینکه استقلال در نیمه دوم عملکرد فنی ضعیف‌تری داشت، عنوان کرد: تیم ما مقداری از نظری بدنی عقب است. باید کار و بهتر تمرکز کنیم. باید سرمان را پایین بیندازیم و کارمان را انجام بدهیم تا تیممان را بهتر کنیم.
وی درمورد درگیری در رختکن گفت: اتفاق خاصی نبود. همه ناراحت بودیم. در نیمه اول دو بر صفر به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم خوب بازی نکردیم و همه ناراحت بودند.
کاپیتان استقلال در خصوص درگیری لفظی ادامه دار اسماعیلی و دانشگر در جریان بازی، اظهار داشت: این طبیعی است. در بازی بعضی اوقات بازیکنان با هم بحث می کنند اما تمام شد. اتفاق خاصی رخ نداد.
غفوری در خصوص اینکه استقلال با فرهاد مجیدی رفته رفته شرایط آرمانی پیدا می‌کند، گفت: ما باید وظیفه‌مان را انجام بدهیم. مربیان هم کارشان را می‌کنند. تازه آمده‌اند. باید زمان بدهیم تا تفکراتشان در تیم پیاده کنند. ما هم باید از نظر بدنی آماده تر باشیم و عملکرد تیمی بهتری داشته باشیم.
وی در خصوص مشکلات مالی استقلال عنوان کرد:‌ مشکلات در حال حل شدن هستند.کل مجموعه تلاش می‌کند که آرامشی در تیم حاکم شود و به ثبات برسیم.

رضاوند: باید بهتر از این باشیم

آرش رضاوند در پایان دیدار تیم استقلال و پیکان اظهار داشت: توانستیم در بازی جام حذفی پیروز شویم. باید تمرین کنیم و بهتر شویم تا بتوانیم قاطع‌تر پیروز شویم.
وی در خصوص عملکردش در این دیدار گفت: شرایط بهتر شده است. می‌توانیم خیلی بهتر از این باشیم. هواداران از ما توقع دارند و باید هم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما باید در بدترین روزها هم ببریم. کادر فنی جدید نیاز به زمان دارد. یک هفته از حضورشان می‌گذرد. فاصله بازی‌ها خیلی کم است و باید به شرایطی برسیم که هواداران هم از این موضوع راضی باشند. مهم برای ما در این دیدار این بود که پیروز شدیم.
رضاوند درباره پرتاب اوت‌های تیم پیکان عنوان کرد: بازی با پیکان خیلی سخت است. با پرتاب‌های اوت ناخودآگاه تیم را به عقب می‌کشاند و این باعث می‌شود تیم ۵۰ – ۶۰ متر عقب برود و بازی سختی در پیش داشته باشد.

مطهری: توپ فقط روی هوا بود

ارسلان مطهری پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود و توپ اصلا روی زمین نبود. خدا را شکر که بردیم. چه خطا می‌دادیم چه اوت دستی، توپ همواره روی هوا بود. پیکان تیم قابل احترامی است، فکر می‌کنم که این تیم نتایج خوبی بگیرد و خدا را شکر که پیروز شدیم.
مطهری در پاسخ به این سوال که آیا از بازی خود در نیمه دوم راضی است، گفت: در این باره صحبت نمی‌کنم، بله! ولی در این باره باید از کادرفنی بپرسید. چاره‌ای نداشتیم توپ روی هوا بود.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1716286 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

دانلود آهنگ جدید خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش آهنگ های جدید '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن