ورزشی

لیگ برتر فوتبال| ذوب آلومینیوم با آتش ترابی/ یک گام به سوی جام با رمز انتقام

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:51 منتشر شده در مورخ: 1400/04/19 شناسه خبر: 1750439 پرسپولیس 2 – آلومینیوم صفر لیگ برتر فوتبال| ذوب آلومینیوم با آتش ترابی/ یک گام به سوی جام با رمز انتقام لیگ برتر فوتبال| ذوب آلومینیوم با آتش ترابی/ یک گام به سوی جام با رمز انتقام در ادامه رقابتهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرسپولیس موفق شد آلومینیوم را شکست دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس صدرنشین در برابر آلومینیوم دو هدف داشت؛ نخست حفظ صدرنشینی خود در لیگ و دوم انتقام تنها شکست دور رفت رقابتها برابر حریف چغر و بدبدن حریف.

در مقابل آلومینیوم که با علیرضا منصوریان که همیشه با تیم های مختلف امار خوبی برابر پرسپولیس داشته، می خواست علاوه بر خلق یک شگفتی و تکرار برد دور رفت خود را به کسب سهمیه نزدیکتر کند. بازی طبق انتظار با برتری پرسپولیس سروع شد و در مقابل آلومینیوم قصد داشت با یک بازی فیزیکی اجازه طراحی حمله را به سرخ ها ندهد. با این وجود خلاقیت ستاره های پرسپولیس و حملات پردامنه سرخ ها به هدف نشست و آنها در نیمه نخست با برتری دوگله به رختکن رفتند. اتفاقی که البته به اشتباه مدافعات میهمان نیز در آن سهیم بود. آلومینیوم که چیزی برای از دست دادن نداشت، نیمه دوم را متفاوت آغاز کرد و پرسپولیس نیز با توجه به در پیش بودن دربی در اندیشه آن بود که بازی را اداره کند. اتفاقی که سبب شد تا بازی بیشتر در میانه زمین در جریان باشد. با این وجود تعویض های گل محمدی در نمیه دوم سبب شد تا سرخ ها دورباره بر توپ و میدان حاکم شده و بازی را به زمین آلومینیوم ببرند اما از موقعیت های خود طرفی نبستند تا با همان دو گل نیمه نخست یک برد شیرین را جشن گرفته و ضمن انتقام تنها شکست فصل یک گام دیگر به قهرمانی نزدیکتر شوند. پرسپولیس 2 گل: شهریار مغانلو (23)، مهدی ترابی (34) آلومینیوم صفر گل: – هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ شنبه 1400/04/19؛ ساعت 20:55 استادیوم: آزادی/ بدون تماشاگر داور: امیر عرب‌براقی/ کمک‌ها: مهدی عالیقدر و امیرمحمد داوودزاده پرسپولیس حامد لک، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی (77- سیامک نعمتی)، امید عالیشاه (66- سعید آقایی)، شهریار مغانلو (77- مهدی عبدی) سرمربی: یحیی گل‌محمدی آلومینیوم حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، شاهین توکلی، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات (78؟- سعید باقرپسند)، پوریا آریاکیا، محمد ایران‌پوریان (46- مصطفی احمدی)، سیدمهدی حسینی، معین عباسیان، امید سینگ (46- جابر انصاری)، حامد پاکدل سرمربی: علیرضا منصوریان انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1750439 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن