اجتماعی

دست رد شورای شهری ها به اصلاح ساختار در شهرداری

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ – ۱۲:۱۵ دست رد شورای شهری ها به اصلاح ساختار در شهرداری

کلیات اصلاح ساختار در شهرداری تهران با رأی اکثر اعضای شورای شهر پایتخت رد شد.

دست رد شورای شهری ها به اصلاح ساختار در شهرداری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ موضوع لایحه اصلاح ساختار در شهرداری تهران امروز در صحن شورای شهر مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و مسأله استرداد این لایحه به شهرداری مطرح شد.

محسن هاشمی در واکنش به درخواست شهرداری برای استرداد لایحه اصلاح ساختار گفت: نامه مربوطه در این زمینه دیر به دست ما رسیده است و ارسال نامه شهردار 20 دقیقه مانده به آغاز صحن نوعی بی‌احترامی به شورای شهر مطرح می‌شود.

حسن رسولی عضو دیگر شورای شهر در واکنش به این موضوع بیان داشت: دستور جلسه شورای شهر از قبل مشخص بود و مسؤولان شهرداری نمی‌توانند 7 صبح از خواب بیدار شوند و لایحه را پس بگیرند چرا که شورای شهر بازیچه این نوع تصمیم‌گیری‌ها نیست.

سرانجام استرداد لایحه اصلاح ساختار در شهرداری تهران رد شد و موضوع کلیات طرح اصلاح ساختار مورد بررسی قرار گرفت که الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در واکنش به لایحه اصلاح ساختار عنوان کرد: دست از شلیک دائمی به شهرداری بردارید.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران هم درباره این موضوع گفت: ‌شهرداری آمادگی اجرای اصلاح ساختار را ندارد و به نظرم این لایحه محقق نمی‌شود.

وی گفت: در مورد اینکه حسن رسولی به عنوان کارشناس سال‌ها مدیریت در سطوح ارشد داشته و درباره لایحه اصلاح ساختار تلاش کرده است شکی نیست. در زمانی که لایحه اصلاح ساختار تصویب شد از 19 نفر حاضر با رأی 10 نفر این موضوع به تصویب رسید و من به عنوان موافق با اصلاح ساختار رأی دادم اما اکنون شرایط تغییر کرده است.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت:‌منکر زحماتی که در این زمینه کشیده شده نیستیم ولی در حال حاضر نیمی از اعضای شورای شهر در مورد این مسأله موافق نیستند. شهرداری هم که مشخص نیست در حال حاضر از خواب بیدار شده یا شبانه تصمیم گرفته است ولی به هر حال ابراز آمادگی برای اجرای لایحه را ندارد.

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌ ممکن است برخی عدم آمادگی شهرداری را نداشتن جسارت و برخی نداشتن توانایی تعبیر کنند اما در هر حال شهرداری اعلام کرده است آماده اجرای لایحه نیست.

اعطا گفت: در حال حاضر زمان رسیدن به دستاوردها است و نباید ساختار را به قدری متزلزل کنیم که برخی ادارات کل در شهرداری در حالی که هنوز اتفاقی نیفتاده گمان کنند که منحل شده‌اند.

سرانجام کلیات لایحه اصلاح ساختار در شهرداری تهران رد شد و تنها 8 نفر موافق اصلاح ساختار بودند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن