سیاسی

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد | دهه فجر فرصتی برای نمایش عظمت کشور

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۵:۳۴ بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد | دهه فجر فرصتی برای نمایش عظمت کشور

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: دهه فجر و پاسداشت آن فرصت مغتنمی است تا با بار دیگر عظمت کشور را به نمایش گذاشته و وفاداری خود به آرمان های بنیان گذار انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را متجلی سازیم.

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد | دهه فجر فرصتی برای نمایش عظمت کشور

به گزارش حوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه ای بمناسبت چهل دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: دهه فجر و پاسداشت آن فرصت مغتنمی است تا با حضور گسترده و انقلابی خود در آیین های ایام الله، که حاصل استقامت و پایداری ملت در مبارزه با طاغوت و ستم بوده، بار دیگر عظمت کشور معطر به خون شهیدانمان را به نمایش گذاشته و وفاداری خود به آرمان های بنیان گذار انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را متجلی سازیم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

چهل ودوسال از ثبات یک جامعه ارزشی مبتنی بر اسلام ناب می‌گذرد؛ نظامی که با پشتوانه اراده و خلوص یک ملت با هدایت داهیانه بزرگ معمارش، به سلسله ای از جنس پادشاهان پایان داد که سال‌های متمادی حیات خلوت استعمارگرانی بود که کرامت انسانی رافدای مطامع پست خود نموده بودند.نهضتی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است بارویکرد "هیهات من الذله"

این انقلاب که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌ طلبی و مقابله باستم ،بهترین الگو و زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم را فراهم نمود.

چهل و دو سال افتخار در عرصه های؛ نظامی؛ تولید علم؛ سلامت؛ سیاست؛ فرهنگ؛ امنیت؛ اقتصاد؛ رفاه؛ صنعت؛ کشاورزی؛ ورزش؛ خودکفایی در اکثر زمینه های تولیدی؛ حوزه بانوان؛ مشارکت های مردمی و حرکتهای پر مغز سیاسی مردم در مشارکت انتخاباتی و اثبات دموکراسی های واقعی و هر آنچه نمونه های مثال زدنی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به رویایی شبیه بود و حال ثمره این درخت تنومند چهل و دو ساله آماده برداشت می‌باشد.

انقلابی که پشت نظام سلطه واستعماررا لرزاند و دامنه این لرزش ها به فراخنایی بود که تا کنون نیز معاندانش هر روز بیشتراز دیروز ارزشهایش را آماج قرارداده اند و باتحریم‌های هدفمندوظالمانه آتیه پرتلاطمی فرا روی این نظام قرار داده است که احساس می‌کند با چنین حرکتی می‌تواند ملت ایران اسلامی را ناکارآمد و در صحنه‌های مختلف مأیوس و نا امید جلوه دهد.

دهه فجر و پاسداشت آن فرصت مغتنمی است تا با حضور گسترده و انقلابی خود در آیین های ایام الله، که حاصل استقامت و پایداری ملت در مبارزه با طاغوت و ستم بوده، بار دیگر عظمت کشور معطر به خون شهیدانمان را به نمایش گذاشته و وفاداری خود به آرمان های بنیان گذار انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای را متجلی سازیم.

ضمن پاسداشت ارزشهای انقلاب شکوهمنداسلامی وادای احترام به ساحت گرامی شهدا و ایثارگران این رخدادعظیم الهی درقرن حاضر به ویژه شهدای مدافعان حرم و حریم امنیت و اقتدارایران اسلامی ودر راس آن سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای سلامت براستمرار در مسیر منیر انقلاب گام می نهیم.
با آرزوی عزت و شکوه ابدی برای ملت بزرگ ایران
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن