سیاسی

تمجید سفیر مالی به از قانون‌گذاری آزاد در پارلمان ایران

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۵:۰۳ تمجید سفیر مالی به از قانون‌گذاری آزاد در پارلمان ایران

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: سفیر مالی در ایران ضمن حضور در کمیسیون قضایی از فضای آزاد قانون‌گذاری و همین‌طور راهیابی نمایندگان جوان به مجلس تمجید کرد و آن را قابل تحسین دانست.

تمجید  سفیر مالی به از قانون‌گذاری آزاد در پارلمان ایران

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به طرح حمایت از مالکیت صنعتی در دستور کار اعضای کمیسیون قرار داشت و اعضای کمیسیون چهار ماده دیگر از این طرح را به تصویب رساندند.

وی افزود: براساس مصوب کمیسیون ثبت اختراع توسط سازمان ثبت اختراعات جنبه اثباتی دارد و نه اعلامی و این کار پس از انجام بررسی‌ها مبنی بر نو بودن و ابداع بودن و تقلبی نبودن انجام می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: علاوه براین طبق مصوبه کمیسیون چنانچه اختراعی مورد نیاز جدی کشور باشد و شخص مخترع بنابر تجاری‌سازی آن نداشته باشد تجاری‌سازی آن برای تأمین منافع ملی انجام می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد:‌ در ادامه جلسه امروز سفیر مالی و معاون وی در کمیسیون حاضر شدند و از نزدیک در جریان قانون‌گذاری در پارلمان ایران قرار گرفتند.

وی افزود: سفیر مالی در زمان حضور خود در کمیسیون قضایی از آزادی در روند قانون‌گذاری و حضور نمایندگان جوان در پارلمان ایران تمجید کرد و آن را قابل تحسین دانست.

انتهای پیام/

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن