سیاسی

علیرغم مشکلات اقتصادی مردم حضوری باشکوه در ۲۲ بهمن داشتند/ مسئولان خاضعانه به مردم خدمت کنند

پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۹:۰۱ علیرغم مشکلات اقتصادی مردم حضوری باشکوه در ۲۲ بهمن داشتند/ مسئولان خاضعانه به مردم خدمت کنند

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: مردم علی‌رغم انتقادات و تحمل سختی‌ها و مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال حضور یافتند و حالا مسئولین باید خاضعانه و خالصانه خدمتگذار مردم باشند.

علیرغم مشکلات اقتصادی مردم حضوری باشکوه در ۲۲ بهمن داشتند/ مسئولان خاضعانه به مردم خدمت کنند

مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه، اظهار داشت: اگر تاریخ رژیم طاغوت را بررسی کنیم می‌بینیم که هر سندی که از ساواک باقی مانده است مملو از جنایات و تحقیر ملت ایران بوده و امروز اپوزیسیون خارج از کشور با ترفندهای رسانه‌ای سعی دارد موضوع را وارونه جلوه دهد.

وی افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز ما هر چه را که می‌بینیم و رصد می‌کنیم، بالندگی، عظمت و استقلال ملت نجیب و دارای تمدن و فرهنگ را نمایش می‌دهد و ایران پرچمی را به دست گرفته که ملت آن به جایگاه واقعی خود رسیده است.

محمودوند ضمن تأکید بر وجود مشکلات و سختی‌های بسیار در مسیر چهل و سه ساله انقلاب که از سوی دشمن به مردم تحمیل شده است، گفت: بیش از چهل سال است که مردم یعنی صاحبان اصلی کل نظام، دولت و کشور ۲۲ بهمن هر سال جانانه و مردانه از استقلال، عظمت و انقلاب خود دفاع می‌کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن سراسر کشور علی‌رغم وجود کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: مردم با حضور پیروز خود، تمام فعالیت‌ها و سمپاشی‌های رسانه‌ای دشمن را خنثی کردند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز با وجود تحریم‌های کمرشکن‌های اقتصادی، ظلم و اجحاف بین‌المللی در علم و فناوری به نقطه‌ای رسید که دشمن را به ترس و واهمه انداخته است و علی‌رغم چشم‌پوشی از این دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بر آن اذعان می‌کند.

وی به تلاش‌های شبانه‌روز جوانان این مرز و بوم در عرصه‌های علم و فناوری اشاره و تصریح کرد: دانشمندان ایرانی ما نه تنها در صنعت نظامی بلکه در همه عرصه‌ها پیشرفت‌های شگفت‌انگیز داشته‌اند و امروز شاهد آن هستیم که جوانان همین مرز و بوم برای مقابله با ویروس کرونا، واکسن ایرانی تولید کرده‌اند که هم‌اکنون در حال توزیع به مراکز درمانی کشور است.

محمودوند ادامه داد: امروز ایران از لبه علم و تکنولوژی و فناوری جهان نیز عبور کرده و این حاصل مدیریت، تیزهوشی، صداقت، تدبیر و مؤلفه‌های حکومتداری مقام معظم رهبری به عنوان راهبر نظام است که علی‌رغم همه فشارها و محدودیت‌های دشمن، کشور را در مسیر و ریلی قرار داده که نام ایران در همه عرصه‌های علمی و فناوری می‌درخشد.

وی تأکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بر آن اشاره و تأکید داشتند باید در عرصه علم و فناوری به نقطه‌ای برسیم که دانشمندان دیگر ملل نسخه‌های علمی زبان فارسی ما را ترجمه و مورد استفاده قرار دهند و این عظمت و پیروزی، مسیر شهدای شجاع ما بوده و هست.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، پیام حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال به مسئولان را روشن و شفاف عنوان و تأکید کرد: مردم علی‌رغم انتقادات و تحمل سختی‌ها و مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی در صحنه حضور یافتند و حالا مسئولین باید خاضعانه و خالصانه خدمتگذار مردم باشند.

وی در همین رابطه به قانون معیشتی مجلس شورای اسلامی برای اقشار محروم و کم‌درآمد کشور اشاره و تأکید کرد: به عنوان نماینده مجلس خطاب به رئیس‌جمهور می‌گویم لج و لجبازی را کنار بگذارید و به خاطر مسائل سیاسی، خدمت‌رسانی به مردم را متوقف نکنید. این بسته‌های معیشتی را به دست نجیب‌زادگان ملت ایران که در عین تنگدستی نجیبانه رفتار می‌کنند برسانید و ما نمایندگان مجلس این اقدام شما را نه به نام خود بلکه به عنوان دستاورد دولت شما عنوان می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن