ورزشی

عطایی: بازیکنانم بسیار قوی‌تر از تصورات ظاهر شدند/ اسفندیار: به مرور نامهربانی‌ها تبدیل به مهربانی شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 23:41 منتشر شده در مورخ: 1401/04/18 شناسه خبر: 1882038 مربیان و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران و صربستان چه گفتند؟ عطایی: بازیکنانم بسیار قوی‌تر از تصورات ظاهر شدند/ اسفندیار: به مرور نامهربانی‌ها تبدیل به مهربانی شد عطایی: بازیکنانم بسیار قوی‌تر از تصورات ظاهر شدند/ اسفندیار: به مرور نامهربانی‌ها تبدیل به مهربانی شد مربیان و بازیکنان تیم ملی ایران و صربستان پس از بازی در لیگ ملت‌ها که با برد ایران همراه بود، صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی پس از پیروزی ایران برابر صربستان اظهار داشت: ست اول مسابقه برابر صربستان بسیار کلیدی بود، اظهار داشت: اگر در این ست نمی‌بردیم، بازی سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شد. بازیکنان آن فشار را تحمل کرده و در سخت‌ترین وضعیت عملکرد قابل قبولی داشتند تا در رقابتی سخت از منافع والیبال ایران دفاع کنیم و نتیجه را به نفع تیم کشورمان رقم بزنیم.

وی افزود: بازیکنانم امروز خیلی خوب بازی کردند و ۴۰ روز بسیار سخت را سپری کردیم. در ابتدای کار به نظر می‌رسید عملکرد تیم خیلی عالی نیست اما رفته رفته وضعیت بهتر شد و ما از زیر فشار انتقادات خارج شدیم.

وی با بیان این که بازیکنان ایران بسیار قوی‌تر از تصورات ظاهر شدند، افزود: خوشحالم که تیم کیفیتی عالی در ادامه ارائه داد و باعث سربلندی کشورمان شدیم. مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و مرحله به مرحله بهتر شدیم. در نهایت به گونه‌ای عمل کردیم که توانستیم به مرحله نهایی صعود کنیم.

عطایی با اشاره به این‌که سومین باری است که ایران موفق به صعود به مرحله نهایی شده‌، گفت: تاکنون 9 بار در این مسابقات شرکت کرده‌ایم و این سومین صعود والیبال ایران به مرحله نهایی است. این نتیجه را به مردم خوب کشورم و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم و از این که این مردم را خوشحال کردیم، خرسندم و به این تیم می‌بالم.

وی در ادامه تاکید کرد: اعتقاد دارم که پیشرفت محدودیتی ندارد و همیشه می‌توان بهتر شد. بازیکنان توانستند روز به روز خود را بهتر نشان دهند و فضای ایده‌آلی را برای تیم ایجاد کنند. در هفته سوم برخی از مسابقات ما بسیار سخت بود و مقابل تیم‌های بسیار باکیفیتی بازی داشتیم. فکر می‌کنم در نهایت مردم از این نتایج خوشحال شدند.

عطایی با بیان این که هنوز نمی‌دانیم قرار است در مسابقه بعد مقابل کدام تیم بازی کنند، یادآور شد: منتظر هستیم که فردا وضعیت جدول مشخص شود و برای تیمی که حریف ایران خواهد بود قطعا برنامه‌ریزی خواهیم کرد. موضوع مهم این است که ما تیم قدرتمند صربستان را شکست دادیم. کادر این تیم حدود ۳ سال کادر فنی تیم ایران را بود و برای ما قابل احترام بودند. سعی کردیم در رقابت نزدیک و سخت از منافع والیبال ایران دفاع کنیم و نتیجه را به نفع تیم کشورمان رقم بزنیم.

وی افزود: کولاکوویچ مربی‌ای بود که برای تیم ایران زحمت کشید و خدماتش قابل تحسین است. خوشحالم تیم کشورم این بازی را برد و به مرحله نهایی صعود کرد. ست اول بسیار کلیدی بود و اگر در این ست نمی‌بردیم بازی سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شد. بازیکنان فشار را تحمل کرده و در سخت‌ترین وضعیت عملکرد قابل قبولی داشتند. به این شکل کارشان در ست دوم و سوم آسان‌تر شد و کیفیت در ست‌های پایانی بالاتر رفت.

*اسماعیل‌نژاد: مردم ایران با جان و دل از ما حمایت کردند

امین اسماعیل‌نژاد پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی تیم ایران برابر صربستان و صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2022 اظهار کرد: خداراشکر که توانستیم این هفته از رقابت‌ها را با برد تمام کنیم. هرچه کادر فنی از ما خواسته بود به خوبی پیاده کردیم تا این هفته را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی افزود: تبریک به جامعه والیبال و مردم ایران که در این مدت با جان و دل تیم ایران را حمایت کردند و همیشه پشت ما بودند.

اسماعیل‌نژاد با تاکید بر این‌که همیشه باید در چنین شرایطی صبور بود، تصریح کرد: ابتدا برخی انتقادات وجود داشت اما خداراشکر که بازی به بازی عملکرد بهتری داشتیم و در این لحظه توانستیم با بهترین عملکرد به مرحله نهایی صعود کنیم. ان شاالله مردم عزیز مثل همیشه پشت ما باشند تا بتوانیم نتایج بهتری به دست آوریم.

وی درباره پیروزی برابر صربستان هم گفت: خوشبختانه توانستیم تمام آنالیزهای کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم و بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.

*کولاکوویچ: از عملکرد بازیکنان جوان ایران سورپرایز نشدم؛ آنها فوق العاده بودند

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان پس از شکست شاگردانش مقابل ایران و ناامید شدن از صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اظهار داشت: اول از همه بایستی به تیم ایران تبریک بگویم. بازی بسیار خوبی بود. برای آن‌ها در مرحله یک چهارم پایانی این رقابت‌ها آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم تیم ایران را در فینال این رقابت‌ها ببینم. در طول این مسابقات تیم ایران فوق‌العاده بازی کرد.

وی در ادامه افزود: در ست اول فرصت این را داشتیم تا این ست را به سود خود به پایان برسانیم. ولی ایرانی‌ها به ما نشان دادند که تا آخرین امتیاز مبارزه می‌کنند. وقتی بازیکنان جوان به این شکل بازی می‌کنند به آن‌ها افتخار می‌کنم. میلاد هم به عنوان رهبر این تیم بود که تا آخرین لحظه آن‌ها را همراهی کرد.

کولاکوویچ در ادامه در مورد نسل جدید والیبال ایران گفت: همانطور که گفتم وقتی بازیکنان جوان به این شکل بازی می‌کنند به آن‌ها افتخار می‌کنم. از عملکرد آن ها سورپرایز نشدم چرا که میدانستم بازیکنان جوان ایران در رده‌های پایه قهرمان جهان شدند و در این تورنمنت فرصت این را پیدا کردند که توانایی های خود را اثبات کنند.

*اسفندیار: به مرور نامهربانی‌ها تبدیل به مهربانی شد

امیرحسین اسفندیار دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی برابر صربستان و صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ضمن تبریک به مردم ایران، خانواده و دوستداران والیبال اظهار کرد: موفق به صعود به جمع هشت تیم شدیم. سال 2019 به مرحله نهایی صعود کردیم و امسال برای سومین بار موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی می‌شویم و خداراشکر با این تیم جوان این اتفاق افتاد.

وی افزود: کسی فکر نمی‌کرد که این تیم بتواند به مرحله بعد صعود کند. در ابتدا کمی با ما نامهربانی شده بود و بازیکنان اندکی ناراحت بودند اما به مرور با نتایج بهتر نامهربانی‌ها تبدیل به مهربانی شد. بارها در مصاحبه‌ها و در جمع بازیکنان گفتم برخی‌ها که از خانواده والیبال نبودند و به‌جای حمایت به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم بودند، اما خانواده والیبال بچه‌های خودشان را حمایت کردند و بازیکنان زحمت کشیده و توانستند بر حواشی غلبه و با نتیجه خوب به مرحله بعد صعود کنند.

اسفندیار با ابراز رضایت از صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها خاطرنشان کرد: خوشحالم که با این نتایج توانستیم مردم را خوشحال کنیم و والیبال به روزهای اوج خود بازگشت. به صعود فکر نمی‌کردیم و به دنبال ارائه بهترین بازی بودیم. قطعا مثل همین مسابقات در دیدارهای آینده هم بهترین نمایش خود را ارائه خواهیم داد.

*توخته: تیم‌های بدون باخت را شکست دادیم

امیرحسین توخته مدافع میانی تیم ملی والیبال بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر صربستان و صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها افزود: خدا را شکر بازی را بردیم و رفتیم دور نهایی، تبریک می‌گویم به مردم کشورم و امیدوارم با برد و صعود ایران خوشحال باشند. خدا را شکر خوب بازی کردیم، رفته رفته بهتر شدیم و کیفیت عملکردمان بالا رفت.

وی با بیان این‌که تیم ایران برای تجربه اندوزی به لیگ ملت‌ها آمد، گفت: خوشبختانه به خودباوری رسیدیم و نشان دادیم می توانیم خیلی خیلی بهتر شویم. با این چند برد به خودباوری رسیدیم. ما آمریکای بدون باخت را شکست دادیم، لهستان را در خانه‌اش بردیم، دو بازی خیلی مهم را با برد تمام کردیم و به دور نهایی صعود کردیم. امیدوارم مردم همین طور به حمایت از تیم ادامه دهند. چرا که هبچ تیمی با باخت حذف نمی‌شود و هیچ تیمی هم با هیچ بردی تیم قهرمان نمی‌شود.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران خودباوری را رمز موفقیت تیم ملی دانست و گفت: رفته رفته خوب می‌شویم و این تیم همانی است که مردم می‌بینند و نباید توقع مان را تیم خیلی بالا ببریم. فقط برای کسب تجربه و بازی ملی به این رقابت‌ها آمده بودیم، اما حالا که به مرحله نهایی صعود کردیم به مردم تبریک می‌گویم.

وی تاکید کرد: تیم ایران همیشه برای بازی خوب و بدون توجه به برد و باخت وارد زمین می‌شود. همیشه با همین هدف به زمین می‌رویم.

امیدوارم در ایتالیا هم قبل از شروع دور نهایی اردوی خوبی داشته باشیم و دوباره نمایش خوبی داشته باشیم. گدانسک برای ما خیلی خوب بود و امیدوارم ایتالیا بهتر از این باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

http://www.dana.ir/1882038 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

  • عطایی: بازیکنانم بسیار قوی‌تر از تصورات ظاهر شدند/ اسفندیار: به مرور نامهربانی‌ها تبدیل به مهربانی شد

  • کشتی جوانان قهرمانی آسیا| ۳ طلا و یک نقره برای آزادکاران ایران تو روز نخست

  • بوکس جوانان قهرمانی کشور| خراسان رضوی قهرمان شد

  • لیگ ملت‌های والیبال| صعود شیرین سروقامتان ایرانی به مرحله نهایی با لِه‌کردن صرب‌ها/ نسل جدید؛ نسل ماندگار در تاریخ!

  • بانیان وضع موجود در لیست انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

  • بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم‌های ملی هندبال / صالحی‌امیری: حرکت هندبال با حضور پاکدل شتاب گرفته است

  • پاکدل: پوچه دیاز یکی از نامدارترین مربیان هندبال اسپانیا و اروپاست/ به شدت تحت فشار هستیم

  • صالحی امیری: انتظار تحول در هندبال داریم

  • محمودی: پیمان بابایی گفته بود «اگر در تراکتور نمانم، مَرد نیستم»/ مدیر برنامه‌های بابایی فوتبال ایران را به تباهی کشانده است

  • جلسه مدیر تیم ملی بسکتبال با رئیس فدراسیون

  • حیدری، دستیار ایرانی ساپینتو شد/ کاپیتان سابق در کنار سرمربی پرتغالی

  • وویوویچ: می‌خواهیم در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی مدال بگیریم

  • بابایی به استقلال پیوست/ مهاجم قرمز، آبی شد!

  • دعوت از ۱۵ بسکتبالیست به اردوی تیم جوانان بسکتبال/ ویسی شاگردانش را به خط کرد

  • اظهارنظر مسئولین ورزشی کشور در نشست با وزیر امور خارجه

  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتبال از سوی سجادی و صالحی‌امیری به امیرعبداللهیان

  • مقام آوران روز چهارم مرحله سوم لیگ‌ کاراته وان ایران مشخص شدند

  • کشتی جوانان قهرمانی آسیا| ۴ طلا در انتظار آزادکاران؛ مومنی، محمدآقایی، یاری و آذرپیرا به فینال راه یافتند

  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی هندبال

  • اصولی: دخالت در امور فنی و تعیین سرمربی تیم ملی که کار بازیکن نیست!

  • رفتینگ کاپ اروپا| دومین مدال زنان ایران در ایتالیا

  • والیبال جوانان دختر آسیا| شکست دختران برابر کره/ ایران به جمع 4 تیم برتر راه نیافت

  • نشست کمیته ملی پارالمپیک با فدراسیون های تحت پوشش/ خسروی وفا: تفاهمنامه انتقال رشته ها باید روزآمد شود

  • مربی جودو کروات در راه ایران/ میسکوویچ فردا وارد تهران می شود

  • واکنش به اختلافات در تیم ملی: در هر خانواده‌ای اختلاف نظر وجود دارد

  • عبادی‌پور: ملی‌پوشان والیبال ایران رشد و پیشرفت خوبی داشته‌اند/ مقابل تیم‌های زیادی در دنیا با انرژی بازی کرده‌ایم

  • میراسماعیلی: در مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک شرکت می‌کنیم

  • استارت تمرینات استقلال پشت درهای بسته/ ورود ممنوع تا اطلاع ثانوی!

  • خدابنده: حضور تکواندوکاران مناطق محروم در اردوی تیم ملی اتفاق مهمی است/ قضاوت ها را کنار بگذاریم

  • محرومیت قطعی ۱۰ باشگاه از ثبت قرارداد با بازیکنان جدید و محکومیت نقدی برای خاطیان

  • آذری: دودستگی بازیکنان تیم ملی فوتبال اصلاً عجیب نیست

  • تکذیب برکناری اسکوچیچ از سوی سخنگوی فدراسیون فوتبال

  • اسکوچیچ: به خودم و مقاومتم در برابر لجن‌پراکنی‌ها افتخار می‌کنم!

  • کشتی جوانان قهرمانی آسیا| قرعه کشی اوزان دهگانه برگزار شد/ ازادکاران ایران حریفان خود را شناختند

  • قاسم‌پور: کی‌روش رئیس فدراسیون را رعیت خودش می‌دانست!

  • دعوت از ۱۲ تکواندوکار برای حضور در اردوی تیم امید

  • شطرنج انتخابی تیم ملی| رقابت ۱۲ شطرنج‌باز برای حضور در مسابقات جهانی

  • رکوردشکنی دوباره ملی‌پوش سنگ‌نوردی ایران در جام جهانی فرانسه

  • تکذیب دخالت و تصمیم دولت در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال

  • آزمون: دنبال زدن گل‌های زیاد نبودیم/ بهشت: امروز در افت بدنی بودیم

آموزش زبان فرانسه دانلود سریال پوست شیر آفر تور کیش بلیط هواپیما آنلاین بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن