ورزشی

لیگ ووشو| مهلت ثبت‌نام تیم ها تمدید شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 11:04 منتشر شده در مورخ: 1400/04/11 شناسه خبر: 1748196 لیگ ووشو| مهلت ثبت‌نام تیم ها تمدید شد لیگ ووشو| مهلت ثبت‌نام تیم ها تمدید شد رئیس سازمان لیگ فدراسیون ووشو از تمدید مهلت ثبت‌نام تیم‌ها برای حضور در لیگ این رشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مهدی خانی رئیس سازمان لیگ ووشو درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر این رشته گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب لیگ ووشو انجام شده و تلاش می‌کنیم باز هم بتوانیم یک رقابت بزرگ و باشکوه همچون دوره گذشته برگزار کنیم.

وی درباره مهلت تیم‌ها برای حضور در این لیگ عنوان کرد: بنا به درخواست تیم‌ها؛ مهلت ثبت‌نام تیم‌ها تا پایان تیر ماه تمدید شده است که مسئولان محترم تیم‌ها با آرامش و خیال آسوده، بهترین شرایط را برای تیم‌داری مهیا کنند تا شاهد رقابتی جذاب و زیبا باشیم.

خانی یادآور شد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رده سنی جوانان آقایان ۱۶ و ۱۷ و بخش بانوان‌ ۲۳ و ۲۴ تیر برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ ووشو درباره دیگر رویدادهای پیش‌رو گفت: مسابقات قهرمانی کشور کوراش و انتخابی تیم ملی روزهای 24 و 25 تیر ماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود. بلافاصله پس از این رویداد، مسابقات WWF یا همان رقابت‌های آزاد جنگجویان ووشو برای اولین بار در ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1748196 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن